Som en påse skit...

...har jag sovit inatt...

Fan att de va så svårt att somna...
Massa i huvudet som rör sig nu...


Igår va jag in till SåE och fixade lite... Hade loppis ute och de kom en massa trevligt folk och handlade...
Ah, jag fick agera lite psykolog till en fd missbrukare oxå...
Han köpte en lampa - efter att ha dragit sitt livs historia.

Gilla iaf tjejen som klampa in och fråga om "vi inte hade kaffe idag"
Eeeeh... Jo! Vi har byggpapp på fönstrena och de ser ut som ett bombnedslag men varsego, sätt dig du! ^^

Aja..
Få se vad som händer idag...
Ska göra värnplikten först...

Vill åka och köpa mig tröjor... lr en jacka...
Fan FEM grader ute nu!
Brrr...

Fryslorten here I come...


Tandisbesöket gick bra igår iaf...
Fick inte min vaniga tandis... why?
Fick iaf höra att jag hade lite tandsten OCH behöver använda tandtråd typ 3 gg/vecka.
I told you so :P

Annars sååå, inte skoj att kliva upp när man känner att man inte sovit klart.
Magen va inte den bästa igår heller och det gick rätt fort när jag körde hem på kvällen...
*harkel*

De är MIN blogg och jag skriver vad jag vill! ^^


Typ som att ja ska borsta tänderna och dra på mig dagens ansikte...
Hatar att jag fått fläckar på halsen.
J säger att man inte ser dom.
Lätt för han att säga som ser mig uppifrån jämt.
Hate, Hate.

Kanske tvätta idag?

Måste köpa bröd med!
Mjööööp!




Fjonkan - Kul när INGEN kommenterar längre^^


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Har vi ätit samma mat or what? Jag har varit fisis heeeeeela helgen! puss <3

2011-09-01 @ 19:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0