Jag tog ur dom...

...fingrarna ur röven alltså!


Knåpade först ihop tre tavlor igår fm...
Riktigt bra blev dom!
Så jag är nööööjd!

Senare igår så letade jag på dammsugaren...
Jag har inte sett den på hela sommaren typ!
Den var sig lik, funkade som den skulle...
Åh jävklar va skönt det var att vakna imorse, kliva upp och känna en helt annan luft i lägenheten!
Golvet kändes uuuunderbart!
Helt sjukt att man kan känna så!

...Ah, imorse säger jag... de är fortfarande morron...^^

Tant klev upp runt kl 7.
Vaknade av att nåt dunkade till...
Ah.

Sitter och väntar på att ica ska öppna - 9.30...
Love it.
Har redan hunnit med frulle och dusch sååå... Ba till åh vänta...

Ska försöka mig på att göra dillsås idag.
Alltid LS som gjort den innan så vi får se hure går...
Lr ja, jag tänkte mig mera dillstuvad potatis - och isterband...
Easterbääänd...
Måste säga så varje gång jag säger isterband... :P



Satt och funderade igår på de här med att de finns dom som faktiskt väljer att INTE skaffa barn.
Jag tror jag vet 3-4 stycken.
Är det rätt lr fel?
-De kan man bara bestämma själv...

Ah... Funderar mkt på sånt här nu...

...Va va de som lät? Jaha... De va bara min biologiska klocka som ticka... ^^


Mycke tankar överhuvudtaget nu...
Annat jobb, annan bostad i annan ort....
Annat LIV.

Blöööhööö!
Vi får se vart de slutar...


Yeah,  de tar sig sa mordbränna´n!
40 minuter kvar tills ica öppnar! :P

Näe...
Ja kanske ska bädda sängen och vänta på samtaaaal...
Utvecklingssamtal, jo... För vi kommer en bit närmare varje gång! :P


Fjonkan - Who´s the cook?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0