Hitta nån lista...

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!
Del 1


Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
- Yes, var i Sthlm´s skärgård.

Vilka länder besökte du?
- Har bara varit hemma i Sverige.

Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
- Mer pengar och mer sol!


Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
- 13/8. Vår 1½årsdag var himla mysig!

Största misstaget?
- Att ja surade en del.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
-Kliade sönder ett myggbett på knä. De blev ett fult ärr.

Bästa köpet?
- 2st dumleglassar!

Sommarens väder?
-Dög väl.

Vad spenderade du mest pengar på?
- Saker man kan äta och dricka.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Jag blir alltid glad av mina när och kära.

Sommarens låt?
-Pft...Öööh... JLo´s kanske?

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
- Jag hade mindre ångest och var mer lugn.


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer?
-Solat och badat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ätit godis.

Hur tillbringade du midsommarafton?
- Hos Hillberg med nästan samma gäng som förra året.
Åkte hem kl 21 och bäddade ner J ;)
Skjutsade folk på natten.

Sommarens favoritprogram på tv?
- Har inte tittat så mkt alls på TV.

Böcker du läst den här sommaren?
- "Varför gråter inte Emma?"

Största musikaliska upptäckten denna sommar?
- LS med musik i öronen åkandes på gräsklipparen?


Något du önskade och fick?
- Önskade mig ingen stress óch jag har inte stressat!

Något du önskade dig men inte fick?
- Så äre väl jämt?

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern?
-Åkte till J.

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
- Mer tid och pengar.

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011?
- Leggings och nå pösigt upptill.

Sommarens hetaste?
- Klippgropen på Rånö? :P

Sommarens bästa tillfälle?
- Alla dagar jag fick somna och vakna tillsammans med J...



Fjonkan - Gillar listor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0