Kul att jag...

...äter KLAMYDIAMEDICIN iaf!

Hahahahahaaaaa...

Messade LS och frågade om antibiotikan påverkade min andra medicin och hon uppmanade mig att kolla på fass.se...
De va då jag fick se... 

"Vad används Ery-Max för?
Ery-Max används vid lunginflammation orsakad av vissa ovanliga bakterier, vid kikhosta och difteri samt vid infektioner i underlivet orsakade av Chlamydia-bakterien."

Skyndade att messa LS:
"Jag äter juh medicin för KLAMYDIA!"
LS:
"Ja, jag vet men jag ville inte säga nåt... HAHAHAHA"

Hon tyckte de va lite kul...de tyckte iofs jag oxå... :)
Jävla skitunge... hehe...

TUR att jag fick hostmedicin utskrivet på samma recept och att jag hostade när jag hämtade ut de på apoteket...
Jag kan tycka att de är lite jobbigt att köpa saker på apoteket som har med de nerdre regionerna att göra...

-Så de va TUR ja inte visste om de ;P 
Så om ni nångång råkar få klamydia, hosta när ni hämtar ut receptet!
Tips från coachen...

Ingen huvudvärk idag. Inte så mkt feber heller.
Inte så mkt ork för den delen heller...
Har tillskillnad från de andra dagarna ätit "bra" till både frukost och lunch...
Dvs ätit NÅNTING...
Andningen är inte okej men lättare...
Hostar, JA.

Dom brukar säga att de finns inget ont som inte har nå gott med sig...
Jag har säkerligen tappat iaf nått kilo på de här dagarna...
Och av hostan förväntar jag mig att de kommer bli ett 6pack på min mage...
Doktorn förbjöd mig "olyckligtvis" att träna i 4 veckor... (Höhö)
Hursom, jag är då säker på att lunginflammation är nåt jag ALDRIG vill ha mera!


Fjonkan - Påväg åt rätt håll hoppas hon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0