Trivs jag...

...på mitt jobb till 100%?

Svar: Näe.

Fy fan va jag är TRÖTT på kärringar...
Är man inte sur på dom så är man oansvarig!
Jag tror jag KRÄKS snart!

Är jag "oansvarig" på jobbet och de andra vet vad jag håller på med så vill jag väl för fan att nån kommer och säger de till mig DÅ och inte efteråt...

Vi ska föreställa arbetskamrater och då ansvarar jag faktiskt över vad ALL övrig personal oxå pysslar med...
Kommer någon och ifrågasätter så är det MITT ansvar oxå... Man kan inte skylla ifrån sig som nå jävla dagisbarn...
"Näe men de va hon som gjorde... hon sa..."

Fast jag kan ärligt säga att jag inte står för vad mina kollegor gör alla gånger...

Förresten, Oansvarig... Var det inte oansvarigt att inte komma in och fråga om jag kanske behövde hjälp, lr om allt gick bra?
EN av tre kollade in och hörde hur det gick under tiden jag fixade... EN.
Ähe, dra åt helvete för fan!

Ska de va på det viset att det ska talas om när JAG gör fel då kan jag lika gärna säga till när HON gör fel!
Jag kan sitta där beredd med en LEXanmälan om de ska va på det viset...
Jag är inte den som är den...

Grrrrrrrrrrrrrrr... Va jag är arrrrrrg...


BS: Hahaha... Du är som din man - foodface :P
Det var typ potatissallad, skinka, kalkon, korv, choklad, bröd, cider, 2 leverpastejer och 2 mjukostar i påsen...

I år hade de avancerat med en komposterbar DUK oxå! XD
Hahaha... skitful... Samma färg som vi hade på kompostpåsarna på jobbet förut typ fast med BLOMMOR på!
Tror LS tog hem den... Hon mummla nåt om att ha på bordet i midsommar^^

LS kommentar på uppvärmningen var klockren:
"jag har håll!"
Hahahahahahaaaaa!

Peter Siepen pratade med Annette W när hon stod och provsmakade fil :D
...nå roligare än så hände typ inte... :D


Näe nu ska jag lägga mig och försöka slå mitt rekord på mobilen :P



Fjonkan - "Shit in this"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0