När man väl...

...kan ta sovmorron så vaknar man FÖRE 7...

Aja, jag får väl ut mycket utav dagen och de är juh alltid trevligt! :)


Igår så klev jag upp 04.45 för att:
1. Vakna
2. Packa väskan
3. Klä på mig
3. Sopa fram bilen
4. Åka och simma!

Sagt och gjort! Först i vattnet var vi! :D
Simmade 50 minuter sen bubblade vi!
Åh de är så jävla skönt där de där hårda vattenstrålarna tycker på kroppen...
Massaaaaage...
De är tur de inte finns nån kamera i bubbelpoolen... Man känner juh själv hur mkt allt dallrar ^^
Hahaha...

Åt frukost på badhuset samtidigt som vi såg på när personalen blåste upp en GIGANTISK bläckfisk i plast...
Ah, fast den hade inga ögon och ingen mun...
Trökfisk...
Sportlovs xtra... Oooo... hahaha...

Åkte till jobbet en sväng och väntade på att kl skulle ticka på...
Hämtade Mia i Sandviken strax efter 9...
Åkte till Sofie och William och fick frukost...
Ja, jag drack ett glas juice...

Vidare till Valbo...
Provade "mina" klänningar som jag sett ut...
Båda satt SÅKLART som SKIT...
Vill ha en snygg blåsa till festen vi ska gå på i april...
Näe... Nu blir de fanimej till att göra nåt åt mig själv!
Trött på mitt hösäcksliv!
Kom av mig helt med träningen och maten efter semestern i november...
Jaa, jag va juh sjuk länge där sååå...
Fan fan fan.

Jaa, vi gick vidare och letade på välkommen till världen-present åt lilla B och hennes föräldrar!
Hittade jättefina! Jättenöjd!
Så nu ska vi bara få till en dag där de passar att träffas! :)
Väntar på 2 sms så på fredag kanske...
:)

Efter valbo blidde de sandviken och dollarstore...
Köpte moppgarn, klädvårdsrullar, ljus, tandborstar och tvål...
Värsta fyndet.. ^^

Tänkte på en sak... Apoteket har bytt namn till Kronans Droghandel nu...
Droghandel... De namnet känns INTE okej...
Va de fel att använda ett namn som kanske innehöll "Medicin" lr liknande?
Ja bara undrar...
Vart är vi påväg...

Sen skjutsade jag hem mia och jag åkte och jobba...

Gillar att jobba med A då de händer saker!
Igår möblerade vi om och KASTADE våra sk. blommor...
Alltså... Vårat vardagsrum på jobbet är så att man skämms för de!
Vi har en soffa från 1800-talet som luktar soptipp!
Blommorna vi kastade var bara strånkar... De hade en gång i tiden varit garderobsblommor...
De är SJUK att det inte finns pengar till nytt...
SJUKT!

Igår kände jag att de va skoj på jobbet... Men de va just pga de där...
Jag och A trissar varandra och trots att hon har en kass rygg så ställer hon upp och kånkar och bär...
Hon är helt otrolig!
De borde finnas fler som A!
Tänk så mkt de händer när folk som är intresserade och inte insnöade på den gamla banan tar tag i saker! :D


Idag ska jag dejta en ssk för att skriva en utförlig genomförandeplan...
Min första.
Spännande.

Sen blir de till att träffa de andra möblerings-tjejerna på em...
Dum tid att träffas kan juh jag tycka då men så är de när ja inte får va med och bestämma...
En fm hade varit toppen då man hade kunnat utnyttja en vaktmästare mera...
Höhö... Jaa, hur lät de där då? :P
Ringde efter vaktis en gång och frågade om de va han som var "musjägaren"
Lite pinsamt när jag kom på vad jag just sagt... :D
Aja... Hahahahahahaaa...


Tårta... Äter hon tårta?
*klurar på*
Visar sig! :P

Näe... Om jag skulle ta mig lite frukost?
Börjar bli vrålhungrig...
Väckte juh tuppen idag så...



Fjonkan - vill att humör och känslor ska vända HELT igen!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Vilket skit att ni missade bläckfisken :P

Ja du Sis, vi måste leta på något båda två att ha på festen... Det ordnar sig nog, J får nog bra lön i mars så då kan jag shoppa ;)

Dejta ssk gör du och An hela tiden så det är väl inge märkvärdigt :P

Kraaam <3

Lil Sis

2010-03-03 @ 18:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0