Packa Pappas...

...kappsäck...

Nja, jag har iaf fyllt väskan så det är klart nu...  20 i 6 på morron... Yey!

Japp, idag efter jobbe bär de ivääääg mot sydligare breddgrader!
Schtockholm närmare bestämt!

Igår dök det upp ev mera planer inför lördagen och jag tycker att de skulle bli skitskoj om det verkligen blev sååå!
Kan inte skriva ut de hääär såklart för Han är nyfiken... Men inte så nyfiken att han vill veta...

Ja sa igår på tfn: "Kan du inte tjata lite och fråga om lördagen så att jag får säga att jag inte tänker säga något!?"
Hahahahaha...

Knöligt de där när man inte träffas så ofta... lr bor ihop...
Man kan hitta på överraskningar men man får inte se de där när den andre smyyyger iväg och pratar i tfn för att fixa de sista tex... Sånt gör mig iaf supernyfis!
Haha...

Ah... Vi får se hur de här bliiir...
Hihi...

Förresten så slog jag mitt rekord på mobilen igår med HÄSTLÄNGDER!
95tusen poäng nånting! :D
Bra va?! :P

Yes BS, Silviakaka it is!
Skar bort kanterna och frös in dom^^
Vi kan smaska på dom i veckan om du kommer hit? :P
Hahahaha... Jättemkt sånt där gojs som blev på dom...
Mmmmm... :D

Näe, nu ska jag ta och föna håret så ja kan lägga ner den i väskan meeed...
Har gjort en komihåglista för att inte glömma nåt...
Roligt att jag INTE skrivit upp att jag ska komma ihåg bokningslappen^^
Hahahaha... Typiskt mig...
Men jag är juh tjejen som skriver komihåglappar OM komihåglappen såå...
Vad förväntar ni er utav mig?! :D

Näe hörninii...
Ha en supertrevlig helg vart ni än är!
(Själv ska jag ha en ångestfri helg i huvudstaden!)



Fjonkan - Look into my eyes... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0