Sista dagen...

...som ja ska ligga på nån strand,..
...Första gången som jag fått se en småbåtshamn...
...Sista dagen som jag haaaaar se-me-ster!
Nu e den dagen häääär...

Oooo... Jag är så bra på att göra egna låttexter^^
En tjuga till den som vet vem som skrev orginaltext/musiken! ;D

Hahahaha...
Mongojag :D


Yes... Så har dagen kommit...
The last semesterday!
Fast de känns bra ändå att komma tillbaka till jobbet...
Jag har haft en kanonsemester och det tackar jag väderguden och alla söta människor där ute för!
<3

Igår åkte jag till stranden med Mli...
"Äre varmt då?" frågar tjejen.... Daaah?!
Jo de va varmt... Ett tag...sen kom de massa moln och.... ja... Ingen mer sol... Typiskt...

Var kvar på stranden iaf, fikade och spelade kort...
Vänd tia som jag blivit SÅ jävla säker på! ;D
-De är den som vaskar och ger som vinner :P
Iaf så vare så igår...
Hehe...

Idag har jag inget speciellt inplanerat...
De regnade igårkväll när jag åkte från pappa så de känns mkt svalare ute idag...
Kanske att jag ska ta tag i mitt hem...
Laga lite matlådor...?
Vara en jobbigt jobbande vuxen igen... puuuh...

Jobbar iofs bara 20 timmar i veckan som kommer sååå... hehehe...
Så himla skönt att "planera" hur man känner för att jobba...

I helgen åkte jag till J :)
Fick småpanik igår när jag öppnade den SVARTA kalendern och såg över helgerna...
Ledig 2 helger på raken nu sen jobbar jag 3... Hur tänkte jag där? :P

Såå... Eftersom J kommer om 2 veckor så MÅSTE jag ner till Sthlm innan sommaren tar slut...
För vi ska gå på Skansen! hihihi...
Ska bli så himla mys och jag längtar! :)

För första gången på flera veckor så känner jag att de fläktar in LUFT genom fönstret!
hahaha... Skööööööönt... Nästan lite kallt :P


Det klias lite på några bett jag fått...
Typ de första på hela sommaren som kliat...
Har klarat mig rätt bra ändå tycker ja :)


Näe, nu ska jag äta lite frukost...
Oboy och morotsmackor! :)




Fjonkan - Längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0