Jag ska inte...

...prata med någon när jag är irriterad...
Lika lite som jag ska ringa till folk på fyllan... Lite samma sak...
Hade jag bloggat för ungefär 2 timmar sen hade det blivit ett argt inlägg...
Jag besparar er det...
Varsego.

...fan...
Nu blev ja juh irriterad och sur igen...
Allt man säger tänds de till på och då blir jag irriterad. Som fan.
Då blir jag men-skit-i-de-då!!!
Och sen blir jag irriterad på mig själv för att jag är så jävla beroende...
Och sen gråter jag en skvätt och tycker synd om mig själv...
Ibland funderar jag på hur i helvete man skulle klara sig om man inte hade några släktingar alls?
Hade jag bott i en större stad hade inte varit några problem med kommunikationsbiten... Jaa, buss... tåg... de...
Bara massa tjaffs med:
"Skjutsar du mig dit?"
"Hämtar du min bil där?"
"Hämtar du mig där?"
Gaaah... Blir galen på mig själv...
Men jag skulle för allt i världen inte vilja va utan min familj...
<3
...och nån flytt till nån storstad... humm... Inte som de ser ut just nu...


Nu är iaf biljetterna bokade och imån åker jag till huvudstaden...
Har precis packat väskan...
Det såg lovande ut... Sen spårade de ur... Hahahahahahaha...
Tyckte jag hade MASSA plats kvar...
Men ikke.
Den är nästintill full och väger bly...
Ska försöka få ner hårfönen och sminket oxå...
Det får bli morgondagens största problem...
:D

Gääääsp...
Klev upp 6 idag...
Jobbat på Dagvården...
Så himla skoj!
Kokade gröt och ägg till frukost...
Välkomnade alla... Myste...
Aah, så skönt att komma ifrån själva hygiengrejen...
Faktiskt...
Men jag tycker om mitt jobb...
Även om de innehåller en hel del skit :P


Jag binder en krans av minnen..

Fy faen... Började känna mig illamående...
Inte nuuuuu...

Neeh... Om man ska ta och knyta sig så man orkar med imån?
Har lite att pyssla med innan jag faaaaar... hihihii...



Fjonkan - kommer vakna upp i sthlm på fredagmorron! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0