De sa...

...på jobbet att jag börjar bli berest :P
Hehehe...

Förra helgen var jag i Sthlm och flängde runt och idag åker jag till Mantorp...Mjölby...lr vafasen han bor -min kusin :P
Nästa helg ändå åker jag till huvudstaden igen :)

Jahapp... Ska möta upp Humle och Dumle någonstans i Falun... Tänker såklart föreslå ett ställe jag hittar till ^^
Statoilmacken kankse? :P
Min BS ringde igårkväll och funderade ifall jag fortfarande ville att Johan skulle skjutsa mig då Alfons fått magsjuka och han varit där det cirkulerat magsjuke-baciller... eeeeh -neeej tack sa jag...
Hörde med LS och Jojje... LS lovade först men sen kom hon på att de va idag de skulle kika på hus... Typiskt.
Messade min kompnajon Elin Frölander... Och hon kunde! Tjooohooo! Supersgulligt! Hon är en PÄRLA! :)

Såååå... 30års fest imån!
KANOOOOON! :D

Gjorde klart alla presenterna igår... De gick smidigt... Är rätt nöjd men inte 110%...
Jag ställer sånna krav på mig själv. Jag vet juh att jag ALDRIG kommer slå examenspresenten... Bara att inse det... Sååå... Det blev en inflyttningspresent, två oseriösa födelsedagspresenter och en seriös....
Jag VET att jag kommer bli ihjälslagen för en utav de oseriösa presenterna :P Hehehe...
Har bara de skojsiga kvar nu - inslagningen! :)

Orkade inte färga håret igår så jag får göra det idag...
Jag hinner... Känns som om presenterna flöt på rätt bra... Inget som krångla... Tänk om min skrivare hade strejkat igårkväll! DÅ hade jag varit panikslagen! :S
Men de var väl min dag igår då... hoho... Skönt att de klaffar nån gång iaf...

Har vridit på ugnen och ska baka av 2 minibaguetter... Smaskigt smaskigt! :)

Traskade runt i Valbo igår juh... Hittade en svart rätt så rolig klänning på H&M...
Men hur lätt är det att dra upp dragkedjan i ryggen SJÄLV? Det är det jag HATAR med att gå själv i affärer...
Ah, hittar ingen bild på den men den var svart med nå flikar på... I glanstyg... Man kunde ha den som tub lr med axelband... Riktigt fin... Kändes som om jag skulle kunna haft den -OM jag fått upp den i ryggen...
Tog av mig skiten då jag var heeeeelt svettig.... Hahahaha...
Efter ett tag så mötte jag upp LS och Jojje då han skulle ha nåt till bilen...

Jag och LS gick till Guldfynds skyltfönster och glodde...
Jag visade henne ringen jag kikat ut...

Inte så dyr, faktiskt nedsatt... Men ändåå... Hade jag haft pengarna så hade jag LÄTT köpt den till mig själv!


Uj uj uj! Fy fasen va de laddar fort på youtube med min suuuuupersnabba dator!! :D
Ah... i början iaf ^^ hahahaha...

...Can you take me higher?
Man hör mkt bra låtar när man byter station...
Lyssnade på den där rock-stationen igår när jag solade...
Har kommit på att den passar mig rätt så braaa... Jag gillar juh när killar sjunger för mig... hihi...

Skulle kunna DÖDA för en bit brie nu som jag skulle kunna haft i min baguette... Ååååh... VARFÖR köpte jag inte det igår då?! Typisk.

Näe. Nu så måste jag ta tag i det här...
Har faktiskt MASSOR kvar att göra...

Blir uppdatering och bilder efter helgen!

hihihi...



Fjonkan - pa-pa-pa-paaaaaaartyyyyy!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jajamen! Jag är en pärla!! :D och jag förväntar mig att få höra det heeeela vägen in till falun, ba så ru vet!

Jag kan upplysa fröken om att min karl inte ens är hemma på alla <3 dag.... berätta det för din syster du. Min sitter på andra sidan jordklotet i solen och dregglar på thaiflickor i string... jag får väl äta mögglig ost :(

2010-02-05 @ 12:28:52
URL: http://eilay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0