Nattliga...

...samtal var längesen sist...

Tänkte först at de kanske ringde från nya jobbet men kl va juh över 2 -tydligen...

Jag förstår inte de där...
När jag svarar är jag medvetslös och på några sekunder så är ja med i matchen...
Jaa, så mkt som man kan hänga med då den som slagit mitt nr, inte är de^^
Förr kom de här samtalen oftare...
-De är dock aldrig samma samtalsämne som tas upp...
Men. Ja kan inte låta bli att älska dom.
Även om ja för stunden är lyckligt skitirriterad^^

Hörde J mummla under täcket, sovandes...
Tänkte att jag skulle somna om igen men... De gick inte så bra...
Nu är jag klarvaken och lyssnar till J ljuuuuuuva snarkningar...
Där fick jag igen... Tydligen...
De sista timmarna av natten kommer jag nog få spendera på soffan verkar de som...


Förstår mig inte på mig och min trötthet.
Vi började kolla på en film i, förrgår blir de nu...
-Somnade säkert 2-3 ggr...
De va sent...
Idag på dan skulle vi göra ett nytt försök...
Samma igen... Fast 7ggr... Jag orkade inte hålla ögonen öppna!
Jag fick se slutet på filmen och jag lyckades klura ut de 2 sista morden av 7!
*stolt*
De va väl bra gjort för en som bara sett början :P


J frågade mig tidigare:
"Vilken film vill du somna till ikväll då?"
Lite småkaxigt sådär...

Ikväll blev de ingen film...
Vi la oss i sängen och pratade istället...
J haspade ur sig ett ord och när jag fråga va han sa så översattes det snabbt till: "Knasboll"
Men jag hörde va han sa... Lite för feg för att upprepa de bara... Men han flina så ;)
(Flinandet kan dock ha med att göra att han fått åka båt och fiskat ikväll Reds. Anm)
Knasboll... suck... ;)

-Efter de sååååååå   *trumvirrvel* - SOMNA JA...
Helt jävla otrolig... Faaan... Grrr... Blir knäpp på mig själv...



Jag blev stel och alldeles iskall i kroppen när du frågade mig...
Så olikt mig att de knyter sig i magen på  de där viset...
Men de kanske var stundens allvar som gjorde de...?
De där ska jag forska vidare om iaf...
Så hör jag av mig... ^^



I natt har jag blivit upplyst om att det heter att man FICK fingrarna ur röven istället för att man TOG fingrarna ur den...
Viktigt! Ja hoppas att alla kan förlåta mig för denna miss...
Jag som är så jävla petig själv med folk och deras grammatik...
Stavar man fel är man mindre vetande...
Dåligt utbildad, inte intresserad utav svenska... Jah...
Jag kan bli sjukt irriterad på stavfel och sär  skrivningar^^
Ja hoppas att de va de som menades...
Svårt att veta...


Nu är kl 03.00.
J snarkar inte längre.
Faktum är att han blivit knäpptyst...
Bäst jag sätter örat mot hans fotsula och lyssnar efter hjärtslag^^

Första gången jag tänker använda den här förkortningen nu så håll i er!

BTW: -De va Du som dog i min dröm...
<3
...om du inte förstått de...

Nu så ska ja göra ett nytt försök...
*gäsp*



Fjonkan - En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0