Hade Moa...

...inte velat byta med mig idag så hade jag sovit nu...

Skulle eg ha jobbat kväll... men... De kan juh va skönt att få skiftet gjort...
Hur som så äre juh pissväder ute så...

Känner mig inte så trött...
Sov väl tillräckligt i helgen...
Sådär lagom trevlig har jag varit...

I natt har jag drömt om att jag såg ett flygplan krascha...
Ja hittar inte va de betyder...
Drömmer man att man själv flyger så betyder det att man längtar till att göra nå roligare än de vanliga tråkiga som vardagen innehåller... Ofta så får man en känsla av lycka...
Sååå... Om planet kraschar...?
Blir de inte som man vill då lr?

Drömtydning är kul... De är nuförst som jag har börjat drömma som en galning och kommer ihåg de...
Drömde att LS jobbade i Rondellens gatukök oxå... Och att hon glömt nåt... typ lämna tillbaka nycklarna... Så vi blev tvungen att vända... De va då vi såg planet... Sen han som äger Gästis...
Ah, ja drömmer så sjukt...
Jag är nog en knasboll...

Näe... Nu ska jag ta mina ägg och åka till jobbet...
Lär borsta tänderna oxå^^

Jao jao...

Vi hörs gott folk!



Fjonkan - ändrade status igårkväll... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0