De har inte varit...

...en jäkel som kommenterat på säkert över en månad nu!

Hur kul är Ni på en skala? :P


Kalasandet gick bra igår!
Signe blev överförtjust i presenterna!
-Hennes bröder med...
Att de är så roligt med tjejgrejer? ;)

Hon blev supersöt i den chockrosa tunikan, de vita strumpbyxorna och den rosa sjalen!

I håret hade hon alla sortes spännen och klämmor!
Melker och Alfons satte i där dom tyckte det passade!
Själv så satte hon några snoddar som armband på handlederna, de va juh rosetter på!
Sen så hängde hon en varsin snodd på vadera ÖRA! ;D
Sötnöt!

I den ena handen höll hon den rosaglittriga väskan som innehöll:
Ett leksaksläppstift
Ett kreditkort
Ett körkort
En handdator/mobil?
Och i den andra handen: Bilnycklar som kunde låta chup-chup, när man låser upp/låser bilen...
Elstart och larm...
Hahahaha... Så jäkla kul!

Jag skojade och sa att nycklarna gick till bilen vi parkerat utanför och att man kunde se den från BS och J´s sovrum...
Vi skrattade och efter ett tag när Alfons sa att han gått och kollat efter så skrattade vi mera! :)

Massa gott fika fick vi!
Och ROSA prinsesstårta SÅKLART!

Lillprinsessans dag slutade rätt sent i säng... Hon var juh så trissad!
Eftersom det var hennes födelsedag så läste jag en bok för henne...
Den va skittråkig men hon gilla de iaf! :)


När vi låg där så ville hon ha en hejdåkram av alla...
Jojje kom först och han sträckte sig över mig och fick en bamsekram!
När han gick så sa han: "Vi hörs då T och du får ingen kram du för du är så skäggig!"
Varpå Signe känner på min dubbelhaka och säger:
"ja men du är faktiskt de!"
Hahahahahaaaa...
Skitunge.
Världens sötaste skitunge
<3 <3 <3


I förrgår satt jag i soffan hos BS och Signe var på toa...
Så ropade till henne:
"när man är 4år så får man torka sig själv!"
Varpå hon hänger ut huvudet från toan, håller upp 3 fingrar och ropar tillbaka:
"Men jag är bara treeeee!"

Sen sa hon igår att hon inte ville "korka" sig själv när hon varit på toa...
Hahaha...



Efter kalasandet så åkte jag till M...
Skulle eg bara kika in en snabbis men blev kvar där ett bra tag!
Skvallrade lite och kikade på folk på facebook^^
Vi är sååå himla nyfikna ;)



Ah! Igår när jag hade varit och bytt tunikan till rätt stl...
De regnade juh på rätt skapligt igår om man säger så...
Åker den vanliga vägen hem... Ska svänga in i Wij...
Och med FLIT ligger jag mer åt höger för att jag HATAR när bilarna ska tränga sig förbi!
Ja men rätt som de är så repar de min bil och då jäklar!
Biten det går att köra om på är minimal... Däcken går alldeles på kanten och HUR ska en bil kunna se sånt i regnovädret?!
Iaf så hade jag en jeepjävel bakom mig som tydligen hade skitrbråttom någonstans...
Dumjäveln lägger sig på tuten när han kommer på att han inte kommer om och att han måste tvärnita...
Åååååååh... Ja va så jävla förbannad...
Då åkte fingret upp kan jag lova!
Ja skiter i hur mkt han tutar och blänger!
Idiot.
De va millimeter från att han satt i mitt baksäte....

Sen kan jag juh tycka att de är en dum korsning och att det fattas varningsskyltar...
Men när idioten först kör om bilen som ligger en bra bit bakom mig, SER att jag blinkar och ändå så gasar han!
Grrrrr...

Undra om jag ska ta och mejla trafikverket... Nån jävla skylt lär juh upp där...
Sen kanske jag borde kolla ifall min blinkers bakpå bilen funkar...
Kan juh hända att den slutat med det...
Ah. Men iaf. Sådär kör man inte.
Idiotjävel.

Jaja. Nu har jag kollat upp de.
Man får inte göra en vänsterväng om de inte är säkert...
Men om idioten bakom verkligen gasar upp bilen i röven på mig...
Vems fel hade de varit då Polisen?
Han körde så fort + att de regna och sikten i min bakruta var skymd...
Ja ger mig inte. Hade vi krockat så hade det varit HANS fel...
Idiotjävel.

Hittade en rätt bra sida...
Så nu ska jag läsa på lite om polisens alla signaler...
NÄR ska jag svänga in?
Jag är sämst på deras vinkningar...
Lr TECKEN kanske de heter^^

 

Polisman - stopp framifrån eller bakifrån

Polis - stopp framifrån

Polis med röd lyckta

Polis tecken kör fram

Polis tecken minska hastigheten

Stopp framifrån eller bakifrån

Stopp framifrån

Stopp

Kör fram

Minska hastigheten

Poliskontroll

Förberedande upplysning om kontroll

Polis - minska hastigheten

Polis - stanna frammför

Polismans tecken - följ efter och stanna

Kontroll

Förberedande upplysning om kontroll

Minska hastigheten

Kör in till kanten och stanna framför polisfordonet

Följ efter och stanna när polisfordonet stannar


 

trafiksakerhet.se

Hehehe...
Man lär sig nå nytt varje dag!

Hur ska jag lära mig att komma ihåg att köpa ny mjölk när den gamla tar slut?
Skit.
Ingen frukost än med andra ord...
Aja...


Fjonkan - Regelbryterska?


Kommentarer
Postat av: Matte

Hmm....lämnar väl ett märke då

2010-08-20 @ 04:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0