Skjutsade hem...

...BS efter att hon klippt sig...



Lr, ja... Först åkte vi och kollade vart det brann nånstans!
Som tur var så var det bara nå bråte + en åker...
Men det stod ett hus och 2 hästar alldeles intill så de va väl bra att brandkåren kom och släckte...

2 brandbilar och polis och grejer var där... "Skoj" att de händer nåt här i byyyn :P


Min granne Ma följde med... Skoja och sa att jag rastade henne lite :P
Hon kan behöva komma ut... hehe...

När vi kom hem så bjöd hon på maaat...
Mumms!
Sen kom 2 kompisar till henne med deras lilla bebis...
-Som la en kastkräka på mig!
Hahaha...
Vad är det med mig och barn och kräkor?!
Varför gillar de att spy på mig?!
Lr... Om ja tänker efter så förstår jag...
Ibland är jag så trött på mig själv att jag vill kräkas oxå såå... ^^

Knallade hem och gjorde inte så mkt...


Har varit ner på gymmet en sväng nu...
Mina skor luktar verkligen hallon!
mmmmmmm... hahaha...

Körde styrka igenom hela kroppen...
Lite ct och lite löp innan...
Känns skönt!
Skönt att jag blev själv där efter ca 10 minuter...
Drygt att ha massa folk runt om en...


Mölade i mig lite när jag kom hem...
Skönt att va sådär aphungrig och äta för att kroppen begär det!


Var precis över med min cykel + nyckel till Mi...
Han ska få låna den till jobbet...
Si deee sååå...
Istället för att den ska stå i mitt förråd lixom...


Näe nu ska Svetlana ta sig en dusch för att sen krypa ner i sängen!

Imån står en fika med MaE på schemat!
Sköj sköj!!



Fjonkan - Hoppas att hon inte gjorde bort sig ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0