Trodde aldrig...

...det om mig själv... Att jag skulle gilla känslan av att spöa min egna kropp...
Jag har sån träningsvärk att jag inte kan sitta med benen i kors... hahaha...
Fast... Jag överlever... Brukar hitta olika ställningar att sitta på... Varför sitta upprätt på en stol när man kan sitta på så många andra roliga sätt? ;P
Hissar träningsvärk idag igen!

Matte: 3/5... Inte illa ändå :P
Hur gammal är du?

Ååååh! Nu höll jag ivf på att skita knäck! Jävla postjävel!

Nu fick jag ont i magen oxå... Vafan ska ALLA räkningar komma den här månaden för?! Och bilförsäkringen hade jag inte riktigt räknat med ännu... shit...
Aja...

Fan.


Fjonkan - Fria till mig!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Det där var ju inte nååå desperat :"fria till mig"?!?! Jag har ju sagt åt dig att spela "hard to get" ;)

Kraaam!

2009-09-17 @ 11:21:28
Postat av: Matte

Ha ha....3/5...ja ja så illa va det väl inte :D



nja nån ålder får du inte veta...bara att jag är betydligt äldre än dig....allt är ju relativt

2009-09-17 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0