Sovmorron...

...vad är det för något?
Hur dum är jag egentligen på en skala? Började jobba kl 14 idag men vaknade kl 07.00...
Och klev upp! Va gjorde jag då..?
Lallade vid datorn en stund och sen så snörade jag på mig mina supersnabba springskor... (Melker skulle ha sagt så.. sötis... ) Gick den vanliga vändan...
Brukar aaaaaldrig möta nå folk där... Så typiskt att man gjorde de idag när man såg förjävlig ut i håret...
Neeeej BS... Jag duschar INTE innan ja motionerar på morron... :P

Frukosten smakade ljuvligt! Gröt....ljuvligt... Ja, faktiskt! Har slut på linfröna så jag kör utan... Och de blev en helt annan gröt... Linfrön... lät jag old lr old?! Hahahaha...

Fick oväntat många lunchgäster idag... Ma, Jen och Alicia kikade in...
Ja, Alicia fick sin mat ur flaska... Söööt...  hihihi...
Hon var så söt att jag glömde bort att jag höll på att återfetta min gjutjärnsgryta på spisen... Så jag rökte ut alla från lägenheten kan man säga :P
Ja skulle ivf iväg till jobbet jööh :P
Näe, men de va trevligt med sällskap!

Mejlade om uppsägning av solariet imorse med... Ja, BS... De kanske jag glömt nämna... Men vi får inte ha det kvar pga nya regler och att vår chef inte kan/vill ansvara för eventuella skador som vi drar på oss genom det...
Prutt.
Jag vet någon som kommer gå i taket när hon får veta att avtalet går ut i Oktober....2010.... Hahahaha...
"Men gladast är nog räven...."

Inbillar mig att jag tappat vikt... och att jag fått muskler... Tycker mig se skillnad på armarna...
Men hallååå?? Kärlekshandtagen dååå...? Hur i helsifyr tränar man bort dom...?
Ah just ja! Vadmusklerna har blivit mer.... mer... fasta! :D

Mina supernsälla grannar lånar ut varandra till mig!
Mi lånar ut Ma när det är shopping/utgångsdax...
Och Ma lånar ut Mi när jag vill ha hjälp med datorn lr sällskap på gymmet...
OOoooo... Hörde ni? Ja ska börja gymmaaa! :P
Imån äre tänkt att snäll-Mi ska följa med dit och instruera mig... Spännande!
Har jag gymmat 2 ggr i hela mitt liv? Och det var mer lr mindre ofrivilligt...
Men nu tycker ja de ska bli riktigt skoj! hihihihi...

Ska ta å svara på lite kommentarer...
Matte:
Tror du på fullaste allvar att jag skulle behöva tvinga någon I säng?
Om du inte hade haft tjej, hade du friat till mig då? :P

Klaus & LS...
Spännande diskussion ni har där...
Tycker dock att det är synd att jag inte har nån pung... Jag vill oxå kunna sjunga som en gud!
Sen så tror jag nog oxå mer på att baslåda sitter mer...bakåt... hehehe...
Knäppon...

Eeeeeh...va skulle ja skriva... Shit... Skittrött...
Aaaah! Idol då!
Hon som sjöng på LS och Jojjes bröllop klarade sig ännu en gång! wooohooo!
Följer henne med spänning.... LS sa att om hon kommer med då när man får börja rösta så skulle hon rösta röven av sig på henne... Hahaha... Men jag förstår henne...
Hon är superbra på att sjunga... Jag blir gråtfärdig såfort att jag hör hennes underbara stämma... Mmm...

Näe, nu väntar en 120 säng fylld med 3 täcken, 1 filt och 6 kuddar på på mig...
Så tom är den inte... *suckar*
Fy faaan... Varför kan jag inte bara få vakna upp bredvid dig resten av mitt liv...?



Fjonkan - try to be all that you need...

Kommentarer
Postat av: Matte

Vem vet fjonkan....vem vet :)



Du är söt så att det räcker och blir över iaf

sen om du har det speciella som gör att det klickar för mig det vet ju inte jag....känner ju inte dig



Jag kanske inte faller dig i smaken heller...

2009-09-23 @ 22:31:03
Postat av: Lil Sis

The chef can shit down herself :)

Ja, sis. Du har blivit smalare och fått muskler.

Kärlekshandtagen tränar man bort när man vickar på rumpan (så du har väl inte vickat tillräckligt ;P)

Haha! Jag ska be Ma smygfilma dig o Mi när han visar dig alla massschhinerna :P

Ja, sjunga skulle jag också vilja kunna men efter flera tappra försök så har jag gett upp. Det enda jag duger till är Madde.waw :P



<3



/Lil Sis..

2009-09-24 @ 18:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0