Rosa månaden...

...har börjat! Det är aldrig försent att börja klämma på sina bröst! Så kom igen alla kvinnor OCH män där ute! Se det som en rolig och bra sak! De sa på radion idag att 50% av de som fått bröstcancer har hittat sin/sina knöl/knölar själva... Det är många procent!
Kom ihåg att stödja bröstcancerFonden oxå!
Köp ett Rosa band lr varför inte en påse med Ahlgrens Rosa Rattar?! Det är få saker jag brukar stödja men jag brukar åtminstonde köpa mig ett Rosa band varje år... Och det är även en fin present att ge bort till en vän!

Började dagen med sovmorron! Superskönt! Var otroligt trög i starten idag... Tog lååång tid innan jag snörade på mig skorna för en långpromenix... Hualigen... Solen sken men det börjar verkligen bli kallt ute nu... Brr...

Var hem till papps och tvättade idag... Under tiden jag väntade på att maskinen skulle bli klar så tog jag tag i och började rensa bland alla mina saker som jag har kvar i mitt rum... Massor med skäp... Massor...
Och det gör så ont i mig att behöva slänga felfria saker... Mkt skulle jag säkert kunna få sålt... Men vem orkar...? Inte nu ivf... Känns skönt ivf att ha börjat rensa där... Så man kan börja köra lite på tippen... Och lite till mitt förråd...

Gjorde matlådor på kvällen så de är fixat... Nu ska det bara göras iordning frulle till efter simningen imån...
Juice och frukt... Tråkigt men vafan... Ja SKA hålla i det här nu... Ända tills på lördag då Annica kommer till jobbet med en påse underbart härliga vaniljbullar... Mmmm... Undra om jag oxå ska baka bullar nån dag? Hehehe... Har glömt hur jobbigt det är! :D

Näe... Nu ska jag hoppa in i duschen... Snacka om att jag är flitig! Raka benen  2ggr/vecka... Nytt rekord! Singellivets positiva... Att man eg slipper göra det... Men men... Skulle vägra gå på badhuset utan att ha rakat dom! Intressant... :D
Ska passa på att klämma på mina bröst oxå - det händer allt för sällan!!

 

Fjonkan - Måste bli mer intresserad av sina bröst!


Kommentarer
Postat av: Matte

Hmmm...lite intressant det där med bröstklämningen....det står inte hur många procent som hittats av sambon,älskaren eller maken... :)



Kan du gissa min ålder då..du som är så nyfiken



Att du orkar hålla i det där med simmandet,ut och går på morgonen och rakning av ben och div annat :D'



Är grymt imponerad....



2009-10-01 @ 23:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0