Knepig...

...känsla att va hemma i Sverige...
Vrickat...

Vaknade flera ggr på morron... Ja två ivf... Klev tillsut upp och duschade... Åkte till ett svenskt apotek för att införskaffa mig svensk medicin...
Belönade mig med ett par nya byxor oxå... Skitsnygga... hihi...

Var över till Ma & Mi på em... Tittade på när de gjordes smörgåstårtor... Ma fyller juh för fasiken år imån! wee!
Blir till att fira henne imån innan jobbet...
Fick ta en prinsesstårta i min kyl då deas var full... Var så himla sötsugen ikväll så jag hade LÄTT kunnat jämna till kanterna på den... Letade på nå annat sött istället... hehehe... Fast jag vet juh att födelsedagsbarnet alltid ska ta första biten... Grannen får ta andra biten... Det står så i Svenska lagboken.... hehehe...

Kikade lite på Robert Gustavsson-filmen oxå... Och Transformers? hette den så... hahaha... intresserad :P
Nja... men den va juh säkert bra... om jag hade varit liiite piggare och orkat hålla ögonen öppna dvs... Hahaha...

Fick hjälp av snälla Mi med datorn... Sitter och kör på en spejsad variant av msn nu som jag inte kommer så bra överens med... men men... jag får väl klara mig med det...
Om ni undrar vad jag önskar mig i julklapp:
EN DATOR! okej? hehehe...

J´s lillesyster: Jaa... Vädret i Sverige är inte på topp just nu! Det kan väl få bli sommar åtminstonde!?
Helst igår då... :P

Matte: Jag hade det toppen på Aruba... Med mina snygga nyrakade ben... OCH min förövrigt snygga kropp... (citerar bara dig...) Mmmm... hahaha...

Aja... nog nu... Nu har jag fått skriva av mig lite... Har inte bloggat på över 2 veckor och de känns...
De syns på mina läsarsiffror... Attans va de pekade uppåt idag! ja, i tabellen.. hahaa...

Jag tror visst de börjar kännas som vanligt igen... jag är inte trött i den här tiden på dygnet... woohooo!! hahahaha...
Hoppas jag får sova inatt!

Ååååh! nu börjar det klia i öronen! Dax för droppar! Var är du LS?! :P

Vad skulle man göra utan sin familj? De är verkligen de BÄSTA som finns! <3



Fjonkan - Skulle inte vara något utan sin älskade familj!

Kommentarer
Postat av: Elin

Om man lyfter på marsipanen på tårtan och snor en bit där under kanske det inte märks??

2009-11-23 @ 09:21:58
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia

Mjoo eller alltså, jag hoppas väl att jag mår bättre fysiskt och att vi får ett levande barn denna gång.

Är bara så typiskt för under graviditeten med Emilia mådde jag verkligen jätte bra hela tiden och att jag nu ska må prutt ... suck! fast jag är glad ändå.



haha förut var jag seriöst oboy beroende men nu har det blivit bättre. Fick dock upp ögonen för det igen nu efter semestern.

Ett glas med iskall oboy - yummie!

Juste, du jobbade på demensboende?

Kramar

2009-11-23 @ 18:43:07
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Matte

Välkommen hem....solbränd och fin

2009-11-23 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0