Hua...

...hua sikken kväll... Jag lär be om ursäkt för mitt humör ikväll... Men jag öppnade ivf käften och berättade vad som var fel... Dåligt med mat och dryck och huvudvärk... = inget tålamod...
Det blir inte alls bättre av att tanterna är i luven på varnadra hela tiden... och går man emellan, ja då åker man på en hörvel själv... Funderar lite på att köra och säga så som jag brukar göra till barnen när jag trötnat...
"Jaaa men slå ihjäl varandra bara....gör de...." Och sen titta på... Vafan ska de slåss för?? Jajaa... Hoppas på bättre humör och tålamod imån.....

Sitter och funderar på vad det blir i helgen...  M skulle höra av sig nu efter jobbet och berätta om hon blev ledig på lördagen.... Isf blir det utgång på fredag.... och ev på lördag... hehe... Fast inte med M då... Men vi får la se vart hä bär hän... Har planerat mina outfit´s in i minsta detalj... Ni kan se mig på catwalken (bordet i öltältet) mellan 01.20-01.21.
Om ens så lång tid... beror på hur mkt vakterna har att göra innan de kommer och lyfter ner mig... hehehe...

Näe, de är som du säger Sandra... Nå mer än just de finns de inte att se på B-festen ;P
Men bara en sån grej kan juh göra att de blir värt att gå dit åh titta! hehehe....

jao jao.... borde gå och lägga mig... upp tidigt imån... typ... kl 5... Fy fan vad jag hatar att kliva upp tidigt...
*kräkas på*

neeh.... nu blire till att bädda ner sig... snart...


Fjonkan - over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0