Vilken natt...

...de blidde!

Efter jobbet igårkväll (jaa, jag var lagom möör) så åkte jag till SM och Claes och firade deras födelsedagar!
Ja tycker de är skoj att träffa nya människor... Igår imponerade jag på mig själv... Gjorde ett "bra" första intryck... De är viktigt... :)

Aja... Gästerna kunde då roa sig själva... lr jaa, med 2 lekledare så kanske de inte va så svårt... Värdparet behövde inte alls stå för någon sorts underhållning... De höll med fika och lite musik... lr som Claes sa: Vi håller med lokalen ikväll! :)
Moraträskdanser bland annat... Jag hoppas för allt i världen att de inte blir vräkta... Jag skulle inte uppskatta om mina grannar körde "huuuuuuvud axlar knä å tååååå" Kl 23 på kvällen... hahahaha... Men skoj vare!

Fast.. Jag vet inte riktigt vad de har för kompisar SM och Claes... 2 bord blev förstörda... och golvet tappades det vattenpipetobak på... uscha... är de därför ja mår liiite illa? För att ja andades in sånt där? hahahaha...
Lr så äre för att jag ätiti dåligt... aja...
Elin skröt över att hon var naken med mig 2ggr/vecka... hahahaha... Och då sa jag att de var det inte många som var! ;P
"Nooooo, but they wish, they wish!" fick ja till svar... hahahaha... Knäppo!
Och Elin... Allt du säger kan användas emot dig ;) Näe... Nu har jag bloggat klart om dig...
Förresten, tack för att du visade mig "2 äpplen i en rumpa" Förstår inte hur jag har kunnat leva utan att ha sett de... eeeh... :S

Gick ut på 4kanten... de heter väl nå annat nu men vem orkar hålla koll på deras namn när de byter efter ett år?
Hade ivf aldrig satt min fot i lokalerna. tidigare... Depå var stängt så de va därför de va rätt mkt folk...
Stod ute och det diskuterades innan vi äntligen kom in... Mina stövlar are not made for minusgrader kan jag säga!
Fötterna var som is... Men de va spännande att lyssna... Och vad de verkar så kommer jag inte ihåg så mkt alls fastän jag var spiiiknykter... Varför är de enda jag kommer ihåg pratet om flickvänner med barn och xpojkvänner? Jaa, jag är väl en dålig lyssnare... lr så sållar mina öron ut rätt bra... hehehe...

De är rätt roligt med folk som är fulla... Så länge de inte spyr, bråkar, är otrevliga och gråter... Jag har däremot inget emot att de taffsar lite ;P Hahahaha...

Hade en spännande diskussion med han den flörtiga dörröppnaren/bartendern... Han frågade varför jag och M inte var ut längre...
Jag svarade att hon ska ha barn så att de va därför...
En pojke sa han.
Näe, en flicka sa jag.
Då skakade han på huvudet... jag vet inte från vilket land han kom (inte sverige ivf)
Ah, de var ivf tvungen att ha en pojke som förstfödd... Varför då frågade jag? Vadå måste lixom...
Joo, för att han skulle kunna ta hand om sin familj, småsyskon osv... Ah... Bullshit... Och nå längre än så kom han inte med vare sig det lr med mig... hahaha... Han bjöd snällt på en cola och en kaka lite senare ;D

När klockan blidde 02 så åkte folk hem... Jag skjutsade hem grabbarna...
Märkte på vägen hem att jag skulle ha gått på toa innan... Skulle juh ändå köra nästan 2 mil hem till pappa...
Fy fasen va hemskt... hahahaha... Kunde knappt växla då de spännde så i magen... hahahahaha...
Men hem kom jag och katterna blev såååå glada!

Tänkvärt: Man påverkar människor runtomkring en hela tiden på ett lr annat sätt... Positivt lr negativt...
Du märker inte av det själv... Det är hur andra upplever saker och ting...
Ibland kommer det dagar då det tas upp... När jag fick mitt i ansiktet var det som en knäpp på näsan...
"Vakna upp, du påverkar!" Nu var mitt uppvaknade positivt....
Undrar hur de känns att få höra att man påverkat någon negativt i så många år?
På 10 år förändras man... Absolut... Och killen som fick höra det igår fick sig en tankeställare... Jag såg det...
Pratade lite med honom efteråt... Ja... Han mådde inte bra...
Den dagen kommer då vi alla får vårat uppvaknande... Tänk dig för...
Skönt att luften rensats en gnutta nu ivf...


Just nu sitter jag och tittar ut genom vardagsrumsfönstret... de är frost och solen skiner... De är så himla vackert så de finns inte! Men de är kallt... brrr va kallt...
Och kallare skulle de bli... minus 15 va de nån på jobbet som sa... Nästa vecka kommer inte bli skoj... lr jo, om snön kommer så! ;)

Faaaan... jag skulle juh ha tvättat! Men nu hinner jag inte... får ta det typ imån... Lär väl sova här i natt igen... Jaaa, de är jag som aldrig brukar göra folk tjänster... De är därför jag sitter här nu... Ifall det undras... Näääe... jag är INTE långsint... så ni veet...

Åååh... inte långt kvar till julafton... Här gäller det att planera... Fasen... Börjar jag känna mig stressad ändå?!
Jaa... De jobbigaste är att jag inte hittat någon klänning till juldagen ännu...
Fan... lär reservera biljetter oxå! :D
aja...

Nu så...



Fjonkan - undrar om träningsvärken i benen kommer av simmningen lr av högklackat? :P


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHA! Jag blir lite extrem på fyllan! Men jag hade kul iaf... och 2 äpplen i en röv kan ju vara viktigt att ha sett om man hamnar i en skum situation någon gång`?? ^^

2009-12-12 @ 19:37:39
URL: http://eilay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0