Nu vet jag...

...varför jag inte har någon pojkvän...
-Jag behöver inte någon!
Jag klarar mig hyffsat bra själv... Och till de saker jag inte klarar av; Använder jag mina systrars killar! Perfekt!

Nu gäller det att vara positiv och blicka framåt! Vafan kom all energi ifrån?
Antagligen på min egen-terapi...
Har knallat en hel del... pratat oxå...
De är skönt att veta att man har folk omkring sig som tar sig an en när man mår mindre bra... <3

-Tack BigSis för maten!

Kom precis hem från valbo... Köpte present åt syrrans kille... Fyller 30 imån... Perfa tror ja de kommer bli!


Nu ska jag hasta till jobbet...

Fjonkan - skitnöjd med de nya bharna... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0