Min enda...

...lediga dag denna vecka... Snacka om ovant... Firar denna dag med att tvätta å handla... allt som man inte hunnit i veckan...
Messade Marie å ställde in promenixen... Pissväder o pga allt ja har å göra... hon kände precis likadant.. Tur de... slipper jag va dummigast... hahaha...

Vad skönt det är att ha å göra om dagarna... Faktiskt... Även om jobbet inte är de bästa... För de äre inte... 8 timmar och man däckar hemma på soffan... Ja kunde jobba 16 timmar på golfen i somras och efter avslutat skift gå runt dammen... Jag hade verkligen energi då... ork... De va underbart....
Det är något med alla tunga lyft... de är tungt psykiskt... o dålig luft kombinationen  på hessel som göre... *säker*

Igår fick jag mera beröm för mitt skrivande... De är roligt att höra! :)
Fick även frågan om jag hade hört de förut, som tex i skolan...
Ja skrattade å sa; "näe, inte i skolan!" :D hahaha... braaa...
Hade hyffsade betyg i sveska A o B så lite bra lär jag väl va på att skriva ivf...

Måste försöka fixa fram pengar till en bläckpatron oxå... De kan juh vänta till lön iofs... Ska fortsätta skriva ut bilderna å klistra in i mitt album...  aja... de hinns...

Var till Syrran å barnen igår efter jobbet och solandet...
Läste böcker...lr tittade i.. ja orkade inte läsa... då hade ja somnat... hehe...
Spelade spel med melkis... Han fuskade bara lite...
Ja frågade Melkis om han visste va Moster Fjonk skulle köpa åt dom när hon blev rik..
"Pannkakor!!"  fick ja till svar... hahaha...
Sen utökade han de med grädde å sylt.... Det var eg pärlor till halsband jag hade tänkt mig men.. pannkakor är billigare :P
Sen frågade dom om vi inte kunde baka en rulltårta nån dag...jag haaaar lovat... Så de ska vi göra med... när jag är ledig... Då kan man göra sånnadär bakelser... mumms!

Syrran å John åkte till fjällen igår... Hade velat se hur bilen var packad då de inte hade någon takbox till alla skidor å brädor som skulle med... hahaha...
Så; En vecka med normalkost hemma i hoo...
Idag blire kasslergratäng... Mummssisch... :D

Ska messa moster å fråga om hon kan hjälpa mig med håret oxå... Lägga i lite Bitch looking color....
Får la se när de blir... Herrejä va brun ja ska va när M & J kommer hem... Toksola...

Jag skulle vilja kunna sjungaaaaaa! Får träna som en galning på singstar när ja köper de... hahaha...
Pappa tyckte att de verkade töntigt.. Han kan va en tönt... :P

Näe, nu ska ja pysa till mitt favvoställe; ICA.... hahaa...

Fjonkan - Räknar dagar... utgång; 15/3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0