Hur i hela...

...världen kan de va lagligt att gå å jobba när de är sååå vakkert väder??!! -Det borde förbjudas!
Typiskt att ja ska jobba så mkt den här veckan... lr... hahaa... ja e juh ledig imån... å börjar kl 16 på torsdag... men nästan dååå...

Syrran å Johan åkte son kos till Kos i fredags morse... Sa ja de? (lämnade antagligen kvar de sista 2 hjärncellerna i öltältet i fredags....) Ska upp å kika till alla baren imån kväll... Se så Alfie sköter sig ;D

Sååå... igår då... Fick reda på via bilddagboken att ida å andreas gått å förlovat sig! GRATTIS GRATTIS!!

Uttråkad igår efter jobbet... lr näe de va jag väl inte direkt... Ville göra något... rastlös kanske de heter...
Frågade ida om hon ville med till valbo... Läckbergs bok skulle ha kommit ut... hade jag hööört..
Innan ja åkte till ida så fixade jag "grattis-till-förlovningen-blommor" Känns sådär lagomt skoj att rusa in på blomsteraffären 5 minuter innan de stängde... Nåt ja inte hajjar är hur man kan va så snäsig å irriterad på kunder som vill handla av en... gång på gång på gång... Men alla handlar där bara för att man får fina grejer... De är därför man kommer tillbaka... så även jag....

Väl i valbo... in på ikea... köpte galgar, grötskålar... duktjäveln försöker lära sig äta havregrynsgröööt... kuddar.. lampor...  Ida bjöd på glass...

Fick tag på boken ivf! "Sjöjungfrun" C.Läckberg. Weee...
Men när ja kom hem från valbo va ja så trött att ja inte hann läsa långt innan ja kände att de va dax att sova... hahaha...

Näe, nu ska jag borsta håret... sen iväg å jobba... Ska förbi Mamma och vattna lite blommor... De är säkert törstiga...lr väldigt döda...

Komihåg matlådan!!!


Fjonkan - tjejen som glömmer komihåglappen hon skrev om komihåglapp om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0