Drömkåken...

...känns som ett helt perfekt avslut på den här helgen.... hehehe...
Sitter här och säger replikerna samtidigt som skådespelarna....
Min egentliga drömkåk  hoppas ja att ja får designa å inreda själv...nångång...i framtiden...när jag inte är ensam och fattig -som nuuu...
hehe... tycker de är skitroligt å kolla på "färdiga" hus.... fiskarhedenvillan har ett som ja vill ha... de går på massa dyra pengar.... *suckar*

"jag, e, laddad!!" hehehe... fan vikken bra film... hehehe....

Hade Alfons här i natt... blev precis som ja trodde - en fot i munnen... elvispen....
Så himla mysig i morse... låg på min arm och myste i sängen...sen kom han på att han va kissis... hehe...
Kl va ivf 06.15 = sovmorron!

"Jävlar! Gräsfläckar!!"
hehehe...

Idag var jag fram och köpte frimärken och postade ALLA JÄVLA kassakort.... 16 st...
Gissa om fröken ligger efter... humm.. JA!
Nu hoppas jag på lite pengar framöver... skulle sitta hur fint som helst...
Madde tyckte oxå de... för hon ville inte bli utan födelsedagspresent sa hon...  de är bara de att vi fyller i april... ett tag kvar dit... hehe...



Anna å johan å alla andra åt mat här oxå... potatisgratäng å knöl... mumma....
Ja ska gå å lukta vitlök imån.... hehe... synd att de inte blev någon matlåta till mig.... :/
Kladdkaka till fika efteråt... mummss!!

Imån blire jobba! Kväll... skönt att ha nå att göra....

Jag borde klippa mig... fan va de ör schletet nu....

Neeee... nu ska ja göra nå annat...har slagit hjäl lite tid.... Blir så jädrans sötsugen... typ efter maten å så.... bra å ha nåt annat å göra då...

De känns som om klockan är mkt mera än 21.... kanske för att ja gick upp 6 imorse?? hehehehe....
Nu blire tvglo....

Fjonkan - har fått lite kärlek i helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0