Wake me...

...up when september ends.. sjunger dom... och jag säger: om du nu måste väcka mig så väcka mig för fan när det är sommar igen! Man blir såååå jääävla deppig när man tittar ut å ser regn. Regn, regn, regn...
"Bra för svampen!" -hade en vuxen sagt... jag säger; Bläääh...
10 grader visar min kluvna utetermometer... i helgen fick den fnatt - precis som jag när det är sol och hyffsat varmt ute... Den stod då på 50 grader.... Inte mig emot... Men nu vare juh bara på låtsas... damn.
"Men det är juh så fina färger på träden på hösten!" -hade en vuxen sagt. Jag säger: Bläääh!

Känner mig hyffsat pigg ändå på 6 timmars sömn.... Varför ville typ alla prata med mig på msn igår kl 23.30? Ja ville för fan sova! ;) hehehe... när någon för en gångs skull pratar med mig... hahaha... näe, ja ska va snäll...

"Ibland är man snäll utan att det märks...." ...det är jag som har sagt det...

Är klar i hyffsad tid idag... säger hon som sitter med ett hår som ser ut som ett fågelbo... Jag hinner borsta det.. om inte idag så imån..hehehe...  ska sköta mig. jag är trots allt singel. Då lär man vara mer noga... ivf när man är ute bland folk... och sen hur man ser ut när ingen ser en är en annan sak...
Therese hyllar; Mysbrallor och sliten ful tischa! hehehe...

Appropå kläder...skulle behöva åka å skaffa mig ett parti... typ. Jackan får nog duga sen förra året... om jag inte hittar nån bättre.... Har mitt sparande som jag har bestämt att jag får nalla av till en jacka. OM jag skulle hitta... men jag är juh så jävla kräsen så.... det kommer antagligen inte hända...

just ja! skulle behöva titta hur mkt peningar ja har på kontot... mitt andra... *suckar* jag är inte spec tät just nu... Sååå... om det är nån riking där ute som känner sig manad att typ gifta sig med mig så är det heeeelt okej! ;)

Lär fixa de nu! Sen åka till jobbet... Weeee....
Fan vad jag vill ha semester nuuuuu....

aja....

Fjonkan - vill ha sommar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0