Morgonmys...

...med tända ljus, farmor-gröt, en go filt och nyhetsmorgon på tv...
 
Rätt bra start...
 
Jodå, jag har gråtit lite på morronkvisten oxå...
Saker kommer över en.
Saker man ska va glad över och sånt man saknar...
Ah.
 
Fick ett sms som fick mig att böla...
Jag bölar alltid för sånt.
<3
 
 
Helgen har varit okej.
Varit hos J.
Blir alltid att man träffar de som man inte ser så ofta...
Promenerat en hel del.
Onda benhinnor idag.
Mina "promenadskor" hade kilklack.
 
"Bara för att du inte tror att jag står här betyder det inte att jag inte gör de"
<3
 
Bussresorna är alltid en upplevelse.
Man ser så många olka människor.
 
Nåt jag kan bli riktigt irriterad på är pensionärer.
Vad är det för SKITSNACK att man ska respektera de äldre?
Jag respekterar de som respekterar mig tillbaka.
De äldre är som vilka andra som helst.
Pratet om dagens ungdom handlar om att dagens pensionärer inte hängt med över huvudtaget.
Oftast pratas det om ungdomar i negativ form.
 
När man som Vuxen, Pensionär inte har kläm på att man ska hålla för när man hostar eller nyser!
Jag kan förstå att man inte alltid hinner men som hon Host-Hilda på bussen i fredags...
Hostade flera ggr utan att hålla för!
Får man inte lära sig det som litet barn?
 
Sen finns det människor, vuxna, äldre, pensionärer som är helt fantastiska!
 
Här är kallt så en dusch sitter på sin plats nu!
Sen blir de lunch!
 
 
Fjonkan - Ja, de är skönt att gråta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0