"Allt du säger...

...kan använads mot dig..."
 
 
Idag är de måndag och helgen är slut!
 
Den här helgen kändes längre än förra...
Men de va väl för att vi hittade på skojs på fredagkvällen oxå!
 
Hämtade J som kom med bussen...bara det att jag var tvuuuungen att springa upp på stan och köpa den där jackan jag sett och provat tidigare!
Hehe! Sååå, stolt ägare till ny jacka!
Varför får de en att känna sig så nöjd och fin?!
Aja...
Småstressad, fixade oss och åkte buss ner på stan...
 
 
Blev middag på restaurang med J, LS och Joj...
Ah, tillslut... De hade blivit nå krångel med vårt bord när vi bokade om ½timme...
Fick smutta på nå gött i baren sålänge...
 
Proppmätta gick vi därifrån...och in på hemmakväll... = efterrätten för LS...
För att senare gå in på CSS för en second dessert ;)
Lugna gatan där inne...
Delade på efterrätten och drack varsin drink...
Hade eg velat gå och dansa men ja fick ont i magen så vi åkte buss hem igen...
Haha!
Taaaaant!:P
 
 
Somnade på soffan typ på en gång!
De andra käkade godis och räkor innan de gav upp...
 
  
 
J vaknade och var tvärkass i halsen...
Stackers!
 
Blev en segdag...
Jag och LS låg på soffan och sjöng Moraträsk-låtar...
J och Joj åkte till vildsvinsfällan...
Blev bjuden på thaimat, hemmagjord! Mumms!
 
Åkte hem, glodde på kärleksfilm...
La oss.
Älskar att ligga och småprata innan man somnar...
Händer inte så ofta då ja typ somnar innan vi hinner börja prata, haha!
Ja, jag är trött!
 
Igår drog vi en repa med bilen...
Sen tillbaka till byn där den årliga bygdemarknaden gick av stapeln!
J hade aldrig sett så många bilar här tidigare ;)
Folk parkerade överallt... Såklart som arslen...
 
Vi gick ner.
Jag bort juh så centralt^^
 
De fanns korvar, honung, hemstickat, kolbullar, strumpor, godis, potatis, heminredning, hamburgare, hjortronsylt, smycken...Ja... you name it...
 
J gissade hur många patroner det låg i en glasburk...Man kunde vinna en rygga...
Vi smakade på en mögelost oxå... Kossan som varit med och bidragit fanns de en bild på ;)
 
J: Mmm, gott! (J tycker ALLT är gott typ)
Jag: Jaa, den va rätt mild...
Jag: Den smakar ladugård!
Jag: ...Näe, den smakar KOSKIT! Bläääh!
 
Hahaha, för de gjorde den! Eftersmaken va precis som koskit luktar!
Jag ville släpa tungan i asfalten för att de va så äckligt...
Lurig jävel de där...
 
Gick hem och bjöd J på en korv-ägg-mamma-macka...
De va gött!
Kollade på på ps.I love you och jag grät i 1½timme.
Jävla skit-film...
 
Efter det började jag med middagen... Karré... M-m-mmm!
Eftersom den skulle koka så länge gjorde ja ett varmt baaaad!
Skönt att tina upp!
 
Maten blev jättegod! Såsen blev PERFEKT!
När J äter 8 potatisar och säger att den va riktigt, riktigt, riktigt god  -Då äre gott! :D
De är en fin komplimang...att få höra att man gjort go mat... <3
 
Skjutsade honom till tåget...
Han åkte bort, inte hem.
Hatar de där tåget.
Men vi ses om 2 veckor igen så...
 
 
Idag blir de kvällsjobb. Lr ja, ikväll.
Innan de ska jag försöka hinna med att va lite nyttig...
 
Kallt som fan här hemma...
Slut på värmeljus har jag oxå...
 
Vilken sammanfattning.
Bilderna är stulna :P
 
 
Fjonkan - Trött och kall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0