Min klippa...

...den bästa jag har...
J...
I LOVE!


Gud va han får utstå mkt...
Jag är inte go ibland...
Men de braiga väger upp de dåliga hoppas ja!
Fattar inte hur man kan vara så tålig...
Har säkert tvångstankar och går säkert hos psykolog i smyg pga mig!
Hahaha!

Min groda!

   

<3 <3 <3


Annars...

To-do-listan är lång...

Har massa grejer kvar att fixa...
Har skrivit upp för att komma ihåg!

Har solat ikväll... måste mera! Jisses...
8 dagar kvar! :S


Snart kommer värmen iaf och de ska juh bli rätt härligt!
Hoppas den håller i sig och stannar till min semester annars blir jag gaaalen!! ;D
Yesss...

Imån ska jag fixa lite hemlisar och sen måste jag ta tag i fördjupningsuppgiften som ska va inne i slutet av maj... de är snaaaart!
Motivation = NOLL ZERO ZIP!
Jaja...
Har iaf diskat ikväll... Va tvungen...
Skittråk men ett måste...

Aja...



Fjonkan - Rödare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0