Usch, fy...

...och bläääh!

Jag har NOLL lust till något!!

Jag är hungrig -men orkar inte laga någon mat.
Jag borde plugga -men får inte fingrarna ur röven.
Jag borde städa och tvätta oxå... Näe... Inte de heller...
Tog tag i disken iaf. Yeah.

Jag har iaf jobbat idag och gjort ett jävla bra jobb!
Jag klappar mig själv på axeln när ingen annan gör det!
Jag tävlar med mig själv ;)


Bikini nr 2 och 3 kom idag...
Den ena kunde jag ha men ja gilla inte modellen...modellen på mina tuttar alltså... Hahaha!!
Den andre var, jag skojar inte...typ 40-50cm i omfång!!
Finns ingen människa som kan se ut sådär med den kup-stl!
Tillbaka till bonprix med er!


From den 20e mars kan man gå in på skatteverket och kolla om man får tillbaka något på skatten...
Jag tackar han där uppe att jag fick tillbaka nån krona och inte betala!
Skönt...

Funderar på att ta en dusch...
Trött som ett as och antar att inget kommer att fastna i huvudet på mig iaf om ja väljer att plugga...
Lägga mig i tid oxå... Ah...



Fjonkan - Allt kommer tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0