Kan hålla med om..

...att de va längesen jag skrev nu...
Förra året... :P


Sååå... Jag har inte trillat av pinn, bara inte orkat skriva nåt...
De har inte hänt nåt speciellt heller så vare bra med det...
Inget att gotta sig i ;)


Nytt år, nya möjligheter lr va äre man brukar säga...?
Inget nyårslöfte är avlagt...
Inget på 12slaget iaf...
Innuti mitt huvud säger jag åt mig själv att börja äta bättre...
De gick inge bra, inte ens en dag...
Men jag försöker mera...

Ätit både sallad och frukt idag tex...
Hur längesen va inte det?
Handlade BARA massa nyttigt idag på affären...
Men de är fan dyyyrt...

Aja...
Nytt är oxå att jag ska börja plugga...
Strö-kurser inom vård...
Blev erbjuden att plugga genom kommunen...
Ja vafan, på gymnasienivå så de kan inte va så jädrans svårt?!
Jag kan juh de där...


Detta år kan även innebära flytt och samboliv.
Det gör mig lite nervös men jag avskyyyr verkligen att åka ifrån...


Snön kom inatt och blev bara plask...
Hörde att det frysit på nu...
Tur att jag inte ska åka bil imånbitti...

Har varit ledig efter jul och över nyår... 8 dagar som jag bara har njuuuutit av!
J kom på onsdagen och vi har haft det jättebra!
Ätit och spelat spel hos P & M, sett Sherlock 2 på bio OCH vi skålade tillsammans på nyår i år!
Ah, lite så har vi gjort...


Fick en värmefilt av Papps i julklapp och under den somnade jag idag efter lunch...
Vaknade 17.30, grattis!
Mätt och trött...
Gick ut hårt med hela 2 skift efter ledigheten innan lite ledig igen ;)
De kändes imorse kl 04.45 kan ja säga...


Sååå... De va lite om sånt där...



Fjonkan - Lever i allra högsta grad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0