Alltså...på riktigt...

...om en månad står jag tärna och de är SNÖSTORM ute!

De får bli långkalsonger till klänningen! ;)



Har mejlat in uppgifterna idag... Varit klar länge med några men de har krånglat med mejlen på jobbet...
Hotmejlen funkar inte...

...Fick mejl från hotslut26 idag... kul att nån mejlar! :P


Har försökt luska ut vart vi ska åka över nyår...
Försökte göra uteslutningemetoden men de funka juh fan inte... ;)
Twinrix och dukoral behövs typ på alla resmål...
Tack för den.

Im dajing of nyfikenhet here!

Har kikat lite mer lägenheter...
Hoppas de blir baaa...

Ah...
De kommer nog bli bra. Jag som har sån ångest över nya saker... nu kommer jag iaf inte va själv i de nya...
Skönt.


Asså... Svägerska...låter inte de rätt fult?
Ah. ska få en jättefin byrå av J´s syrra L! Gammal och så som jag gillar saker!
...Varför skaffa jag då en yngre pojkvän? :P

...De är för att ja ska kunna ha lite nytta av honom...
Har dock sagt flera ggr att jag kan se mig själv sitta i tvsoffan på gamla dar och smörja in hans fötter med fotsalva... HAHAHAHA... Ja är så iddi ibland! ;D


Hallååå... Jag äger och har bara böl-filmer lr nånt ja inte vill se... typ action...
Drog på Hot shots och småfnissade lite till eplikerna jag kan utantill... ;)


A messade för en stund sen och sa att hon va utanför... Jobba... Stövlade ut på balkongen i snöovädret för en snabb konversation...
Vi ska köra syran till arlanda på söndag...
Ape.
 :P


Näe... Hur många ggr ska ja behöva säga de... I hate fredagkvällar... Hatar att va själv...
Törstig är jag oxå.
Fan.
Får gå och glo i kylen...
Yes.



Fjonkan - Har åkt på Kylskåpstittarsjukan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0