När man slutat...

...känna, se och höra har man gjort sitt...

Då ska man länge inte jobba med människor...
Inte alls.



Längesen jag skrev nu...
Kommer inte ens ihåg när jag senast skrev...

Fiket har iaf slagit upp sina portar, jag har jobbat mitt första skift där...
Super skoj!
Men de kanske jag har sagt?



Fick hem en klänning jag beställde...
Superfin i modell och färg!
MEN.
Mammas ord om mitt arsle ekar i huvudet...
"Särskillt stort är det inte men de är brett!"

-Fick inte ner faanskapet över röven.
Deppar lite över de, spar klänningen och tänker att jag någongång SKA komma i den!



Gick och la mig supertidigt igår...
Kände mig som en utskiten äppelskrutt...
Värnpliktat mkt och sovit för lite.

Hade ont i hjärtat och grät igår.
Orkar inte med mer skit.
Jag VET att man ska tänka osjälviskt men de är inte därför man gråter...
Bland de värsta jag vet är att se djur ha ont...
<3


Idag ska jag åka och shoppa lite...
Jag ska handla lite mat, lite onödigt och lite blommor...
Imån är de löning.
Välkommen in på mitt konto!


Vi tjejer har bokat kryssning igen! ;)
I slutet på oktober far vi ut på havet!
De ska bli så jädrans skoj!
Denna gången hoppas vi på full hytt och att ingen hoppar av!
Vi hoppas på skandaler, tillfälliga förälskelser, goda bjud-drinkar, onda fötter, mkt skratt och INGA KRÄKOR!
:D

Näe, jag ska ta och dra på mig ett ansikte...

Ikväll blir det middag hos fam M/Ö i fagersta!
Trevlans säger jag! :D


Fjonkan - Hate gula löv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0