För andra gången...

...har jag fått frågan ställd till mig men bara denna gång tackade jag JA!

-Började SÅKLART gråta! :P
Himla skoj och jag har nåt att se fram emot - ännu mera!

Jahapp...

Har varit i Viken en del... P har gått mig på nerverna...
Jag har typ inte gjort så mkt.. Tycker ja...
Går inte att göra så mkt än heller så...

I fredags blidde de fredagsmys hos BS...
Fick mat, chirre och dipp!
Mömms!
Ah, vi kollade lite fotboll oxå men vi sirror pratade mest strunt...
118800 är ganska roligt kom vi på! ;D

Jag skulle kunna tänka mig att sitta där och svara på en massa frågor!
Asså... Jag tror jag har kompetensen till de!
Uj uj... Jag ska slänga in en ansökan i veckan ;P


lalalaaalaaalalaaa...

Nu ska jag fixa mitt ansikte och hår innan värnplikten kallar!


Fjonkan - Fiser illa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0