Jag har nymålade...

...naglar!

Dom på tårna är röööda och de på fingrarna är bara snyggt glansiga...
Nyklippta är dom oxå och som vanligt spar jag klippet i en liten burk som sedan skickas till min kusin M till jul^^

Mår mkt bättre idag...
Har ingen feber...
Har försökt peta i mig lite att äta...
Kokade ris som jag läste på nätet skulle va bra för magen..
Men ris smakar fis.
Åt inte mkt av de...
Gjorde vitlöksbröd i ugnen istället vilket va mkt godare...

Blir så jäkla lätt uttråkad när jag är hemma o sjuk...
Tog reda på tvätten på ställningen tidigare...
Yeah...


Var ut i förrådet och tog in en låda med gamla vhsband som jag hämtat från papps...
Slängde i "Stekta gröna tomater" som är en gammal favvofilm...
Åh jäklar va ja böla...
Jag bölar jämt.
Och mkt.
Jädra skitfilm...hahaa...

Imån kanske de blir nån annan gammal favvo...
Hittade mkt smaskigt i lådan :D
Synd man får sitta här och häcka själv bara...
Men what to do lixom...

Måste komma ihåg att friskanmäla mig oxå...
Ska jobba torsdag innan de blir shopping :D
Fasen vilken shopping-månad de här varit!
Tack Folksam för pengarna! :P
Kul att få unna sig lite nångång...


Har en BS som är rätt haj på de här med skype nuförtiden...
Att inte jag tänkt på de tidigare?
Kruxet va juh den där webcamen...Den fattas...
Vintern kanske inte kommer kännas så fasansfullt lång med skype?
Ett skype-förhållande...
yeah va romantiskt de lät...
Men bättre än inget...
Tål att tänkas på.


Fan börja nysa... låt bli med det näsa!
Nu ska jag hålla mig frisk...
Orkar inge mer!


Näe nu ska jag googla webcam:ar!
Hahaha...


Fjonkan - Vill inte va sämre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0