De är kanske tur...

...att man inte vet vad som komma skall...


Inatt kl 00.30 fick jag rycka in och köra gustavsbersbussen...
Det blev ett långt pass...
Fy fan. Typ till halv 8...


Antingen så har jag blivit magsjuk lr så äre matförgiftning...
Kommer dröja innan jag äter kinamat igen kan jag säga!
Bacardi kommer jag säkert ha svårt för med...
Snacka färgämnen!
Aja...

Ringde och sjuka mig imån...
Fick prata med nån trök-tant på previa...
Lätt för henne att säga att hon tror de är magissjukan...
Va vet hon?
De är juh samma symptom såå...

Sjukt... men men... Min mage är inte som alla andras...
De kanske kommer nån vecka efter?
Aja...
Nu ska jag sluta snacka skit...

Mer då...
Har feber... Har badat men de hjälpte föga...
Spolar händerna länge i varmvatten efter totto-besöken... men börjar frysa igen rätt snabbt...
Har frossa som fan...
Är skitsnygg i min trasiga pyjamas, aik-raggisarna och J´s underbara tröja...
Lukten från den får mig att känna mig lite mindre ensam... <3

Pappa va hit med blåbärssoppa som ja smuttat på hela dan...
Åh cola som fortfarande står orörd...

Har huvudvärk men vill inte ta alvedon på tom mage...
Känns som om jag inte orkar tänka alls...

Har fått liggsår efter en heldag i soffan..
Konstigt att den inte sitter fast i röven på mig när jag reser mig!
Jag har magont...
MEN... Jag har iaf kunnat släppa en riktig fis utan att de kom ut nåt! XD
Tom lr på bättringsvägen?

Vatten smakar blä. Brukar jämnföra den med ankskit...
De smakar troligen lika.


"Jag är känslig och vek, trots mitt tjocka skinn"

-ALLTID när jag är sjuk ska jag hålla på åh gråta och greja...
ALLTID saknar jag DIG mer då... <3
Veka veka jag...



Fjonkan - Tycker alltid synd om sig själv när hon är sjuk och tänker INTE sluta med de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0