Varför firar vi...

...farsdag?

Farsdag är rätt värdelös om man inte har en pappa att fira...
Jag vet hur många känner en dag som den...
Jag känner så när de är morsdag...
Totalt värdelöst.

Samma sak med alla hjärtans dag... värdelöst om man inte har någon man tycker om...
Såg att dom införde alla krossade hjärtans dag, de va i helgen... i lördags...
Hur kul kan de va då?
De är väl för fan ingen som vill ha ett krossat hjärta och än mindre fira de?
Känner man sig mindre ledsen då lr vadå?
Ja fattar de inte.
Aja.
Tankar...


Tillbaka. Underbart är kort.


Idag har jag varit i valbo med BS... loppis och M.Nyberg. bla.
Uuuunderbara affär!
Jag vill ha alla mina julklappar därifrån! ;D

Va förbi LS och Jojjes stuga och kolla såden stod kvar..
När jag berättade de för min systerdotter så sa hon;
"Men åååh...alla hus står juh kvar...dom sitter juh fast i marken!"
Åh så höll hon för ansiktet och tyckte jag va jättedum som inte fattat de! ;D
Uuuunderbara lilla tjej! <3

Har precis lagat mat.
Köttbullar, lök i gräddsås. Ugnsbakad potatis.
Snöat in på ugnsbakad potatis, men de är gott!

Måste ta reda på tvätten nu... vill inte ha den hänga om HH kommer med en ny kyl i veckan...
+ att jag inte vill att katterna ska roa sig med att hänga i den...
De låg kläder på golvet när jag klev upp imorse...
Grrrrrr... ;)

Tjopp tjopp!


Fjonkan - Braaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0