Påminn mig...

...om att jag aaaaldrig ska skaffa katt...

De är lixom inte min grej...
Har precis stått med huvudet ner i kattlådan och gjort rent.
De säger att katterna är renliga av sig... Njaa...
Ja vet inte ja...^^

Brrr... Håret. Jag blir toookig på allt hår.
ÖVERALLT.

På måndag åker dom iaf hem... Dom små liven...
De kommer bli tomt...


När dom åkt hem ska jag sätta igång med att måla..
Jag har en del som väntar...
Ljusstaken måste jag måla innan första advent...
Ja, den blir VIT.
Har försökt hitta en ljusstake till fönstret i v-rummet men ikke...

Jaja...


Idag skiner solen.
Jepp, vackurt värre!


Igår va jag på shoppingtur med Fam. L/L...
Ove J och Gävle C blev de...
Kikade till stugan en sväng oxå...
Den såg kall ut.

Kom hem på kvällen och va helt slut...
Åt tacos och kikade film...
Ensam. En fredagkväll.
Suger? Svar Ja.

Meeeen dagen var för övrigt supermysig...
La mig i tid och de va väl tur då jag blev väckt av barnskrik...

Nu ska jag åka och mata katter... Andra katter...
Sen äta. Sen till fabriken.



Fjonkan - Vill baka bullar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0