Tok gjorde...

...som tok sa!


Skaffade mig bank-id igår och då kunde jag kolla hur mkt de skulle bli på skatten...
LS skrattade gott när jag sa att jag skulle få betala tillbaka...
Men när jag gjort avdrag för resor så får jag tillbaka en liten slant, precis som jag hoppades på...
Känns förjävla tråkigt...
Men men, sålänge man går plus...

Jag tjänade mer än J förra året...
Betalar mer i skatt och ändå får jag tillbaka mkt mindre än va han får...
Ja tycker de är orättvist...

Jaa, så nu hänger det bara på mig ifall vi kommer iväg på den där resan i november...
J är juh klar.
Ska försöka spara...
Har lyckats spar ni i några månader iaf och de rä jag stolt över!
Men så måste jag ha saker till resan oxå...
Ny bikini och vaccin...
Snälla gud, låt mig få vinna lite pengar!

Ibland känns de hopplöst...


...Tankade precis på min tfn...
Känns sjukt att jag gjort av med typ 50-60 kr på en månad...
Ja, alltså ringt för... Smsar gratis med de där jag använder...
Tror inte man kan komma undan billigare faktiskt...
Då ska försäljaren vara duktigt snygg om han ska få mig att ändra till nå annat! ;)


Det går magsjuka i huset där jag jobbar...
Två av fyra avdelningar...
På den 3e avdelningen har det gått över, efter att ha tagit om en sväng...
Min avdelning verkar ha klarat sig...
Men de är bara en tidsfråga...

Jag orkar inte det oxå...
Magsjuka.
Det räcker väl för fan nångång?!
Nu har jag varit förkyld sen förra helgen... 1½ vecka snart...
De är fan inte roligt med sjukdomar...

NÄR ska jag få bli frisk??
Har varit sjuk så jävla mkt att motivationen att träna har försvunnit helt...
Gått upp i vikt och ser nu mera ut som en sjöko...
Satt och kollade på korten från LS bröllop och vill bara gråta...
Helt jävla otroligt...
Jag borde få pris i fetast vinner!
Blir både arg och ledsen på skiten...

Jag mår jättebra efter jag har tränat och en vecka efter så POFF -ja då blir jag sjuk!
 Känns rätt så jävla drygt bara när man får börja om heeeela tiden...

I mitt nästa liv ska jag va smal, snygg och lycklig...
Ha mkt pengar och resa jämt!



Fjonkan - Blek, fet och fattig... Reser endast till och från jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0