Inte en macka...

...på 2 veckor och 5 dagar!

-2,6kg på vågen...
Yey säger jag!

Inte för att de syns men jag inbillar mig iaf att de känns! ^^


Typiskt att de ska va finväder veckan då jag är ledig EN sketen dag...
Alltså, hur får man ihop de?
Allt som måste göras då?
Hur ska jag hinna med det?

Igårkväll tog ja reda på tvätten som skulle vikas iaf...
Men diskberget, ja de står såklart kvar... SUCK...


De gäller att prioritera...
Följde med och kollade på grabbarnas fotbollsträning efter jobbet igår...
Så jäkla skoj!
Jag hyser dock lite agg mot tränarna som anväder sig av fraser som:
"Ni är väl inga TJEJER heller?!"

Min LS är mer pedagogisk än dom 2 ihop!
Hallå... Grabbarna är 7-8 år och dom grät varje gång de gjorde illa sig lite...
-Knappt nån tröst fick dom...

Ah de va iaf himla skoj att se...
Alla på bollen är deras motto! ;)

Filmade lite... En del grabbar är jävligt säkra alltså...
Lätt bättre än mig...
Ah, som om de skulle va så himla svårt! :P


Japp... idag... 40* varmt och jag ska såklart JOBBA...
13 skift kvar...
Känns sådär med tanke på att de är 2½ vecka kvar till jag går på semester...
Alltså... Jag jobbar typ 14 dagar av 2½ vecka... prutt! :P
Mattesnille ^^


Jag skulle behöva införskaffa mig lite saker:
1. En helt ny garderob - ja innehållet alltså! :P

...främst bikinitrosor... Lr bischini som Signe säger^^
Sommarskor skulle va fint de med...
Linnen...
Ah, de blev visst en garderob! :P

Får se när ja ska pallra mig iväg och glo på de där...


Yeah yeah...

Dax att fixa nåt att äta... Kylen och frysen känns inte sådär överdrivet skoj...
Handlade lite igår men de är långt ifrån så som jag skulle vilja ha den -Fullsmockad med gotta!
Aja...


Fjonkan - pling pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0