Bikiniöverdel...

...för 1075:-...

Sssssskulle inte trooo deeee!
Fan va dyrt de ska va att ha stora tuttar...
Jag körde budgetvarianten och ingen kommer märka nån skillnad! :P


Åkte Valbo efter jobbet för att köpa bischinitrosor...
Hittade ett par på rea och ett par på ordinarie...
Turkosa och tant-blommiga! :P
-På Gina!

Spelar lixom ingen roll va jag tar på mig nu för tiden då jag ändå ser ut som en strandad vaaal.. :P


Imån är jag ledig men ska ställa klockan på tidigt då jag ska ta upp BS gräsmatta!
Fan va de ska skapas bränna!
Tom min LS är brunare än jag!
Jisses, vad äre som är fel?!
Eeeh... Jo, jag är aldrig ledig!!
...lr så äre aldrig nån soool...
Aja...


Unnade mig faktiskt 2 leggings och 2 linnen med...
Sen fick de va braaaa!

Åkte till LS och Jojje i stugan, kissade i toan och fick mat i magen!
Sikken tur!
Tog en sväng med LS nya biiiil oxå!
Fifan, lågprofilsdäck... Shiiiit alltså^^
Ja gillar den!



Näe, hopp i säng nu så jag orkar med imån!
Ska busa lite med barnen oxå!
<3


Fjonkan - Bränn bränn bränn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0