Har sovit i...

...Ls och Jojjes sommarstuga!
Ah, natten till igår...

Mys att somna framför öppnaspisen... Höra den spraka...
Blev så varmt i rummet att hjärnan kokade!
Så himla skönt att sätta sig på kall toasits på 06 på morron ;)

Kikade lite loppis igår!
En jättestor där de fanns en del fynd faktiskt!
Dit ska jag åka flera gånger!


När ja kom hem checka jag av grannarna...
Första helgen i augusti betyder Gästis Open - Brännbollen OCH iår även HoforsRocken...
Smurtt att lägga den på samma dag! Nööö...

Slutade med att Ma och jag åkte till HoforsRocken...
Radioaktiva Räker körde sin absolut sista spelning...
Bra ljud och bra mkt folk!
Tjöt bra i öronen :P

Jag va spik och körde så jag tyckte de va skitjobbigt med folk som knuffades :P
Då blir tant suuur.. Haha!

Folk rev staketet vid scenen...
De slängde sig från scenen och ut i folkmassan...
En kille hade otur - han slängde sig från scenen när bandet slutat spela och fick ett duktigt magplask i backen...
-De va ingen som va sugen på att ta emot...

Pådrag med ambulans och brandkår vare där oxå...
Ah jisses...


På hemvägen skjutsade vi hem lite folk...
Väl hemma gick vi och kikade folket på gästis men de va rätt tomt utanför...
Sen promenix med vovve och sen till sluuut sängen!
03.30. piiiiip.

Himla skoj hade jag iaf! :D

Kände mig bakis idag när ja vakna... Fifan.
Hade mer huvudvärk än ja brukar ha vid bakisdagar dock...
Ah.


Har börjat packa väskan lite...
Lr iaf gjort i ordning lista och börjat lite smått men sånt som ska med...
Ljus sånt grejs :)


Idag regnar de för fullt ute men jag har trotsat vädret och ätit glass iaf!
Inne dock. :D

Yess...

Näe ja ska ta och fortsätta greja...
SKa tvätta ikväll -woooheeey! :D
Nööö.

Fan klockan va mkt såg ja! haha!

Yeah yeah...



Fjonkan - Sanningen kommer alltid fram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0