Gick och la mig...

...med ångest igår.

De är helt sjukt att den kan komma bara sådär...
Blev varm och började skaka...
Stört.


Ah...



Kalaset var iaf lyckat!
Signe blidde helnöjd med sin prinsessklänning, hårspännen och armband!
Jag försökte lära henne att säga:
"Pink is the shit"

-Vi ska träna mera idag för hon ska sova hos mig :)
Få se va vi hittar på mer för nå bus!


Det är kallt på mornarna nuu...
5-6 grader...
Brrr...
Åh skitvarmt igår när ja skulle åka från jobbet...
20-24 grader...

Lika stört som min ångest.
Lika stört som de jag fick ångest för.

Ibland vet man varken ut lr in.
Suck.


Irriterad som fan på att J inte får mina mms.
De är hans tfm de är fel på.
Ja är säker på de.
Jädra skittfn.


Aja...

Dax att borsta tänderna, sen ut och frysa.

Positiva tankar, positiva tankar....



Fjonkan - Blev inte glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0