Bitchbaben...

...har varit framme idag!
;)

Första gången på hela semestern som ja legat på en strand och solat!

Mina syskonbarn, mina systrar och jojje va med...
Vi var först på stranden!

Jag och Melkis fixade massa gott fika till oss...
25 smörgåsar.
Hahaha...
Jag hade typ 5-6 kvar när vi åkte hem! :P
Vatten, kakor och chirre hade vi oxå med!

Jag tog årets första dopp!
Vattnet var iiiiskallt då jag va så het :P
Skönt att de inte är speciellt djupt i Sälgis...
Perfekt för barnen att va där!

Pressade på stranden med målet: Röd och svidande hud!
Målet uppnått! ;)
Fyfan va sniggt imån näre lagt sig och blitt brunt!


Melkis sov hos mig natten till idag...
Vi hade myskväll igår...
Kikade Shrek och åt stjärnor...
Killen somnade nästan på en gång ;)
Tröttig.
Imorse när han vakna sa han:
Gomorron Fjonkan!
-Fjonkan va INTE vaken ;)
06.30. piiip.
Hahaha...


Hade funderingar på att packa väskan lite... Börja lite iaf...
Har fan resfeber :P
Vet hure kommer bli när ja packar...
Vi ska va där i typ3½ dag och ja kommer packa för 14 dagar! ;D
MEN man vet faktiskt inte va de blir för väder...
Åh då måååste man juh ha med sig olika...
Lär juh ha med mig typ 3 par skor - bara de tar juh MASSA plats...
Sängkläder, - hallåååå?! :D
-Jag tar stora resväskan!!

På lördagen blir de lite xtra mys...
Ska se till och få lite egentid med J och kanske picnica lite nånstans...
Speciell dag <3
Åh va jag ser fram emot de!!!


Brr... börjar få solfrossa :S
Skitkallt juh!
Kanske ska stänga fönster och balkongdörren...
Yess...


Tjou tjou...



Fjonkan - Är halvvuxen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0