12 timmar...

...med M blidde de igår!

Följde med på shopping i Sthlm...

Skönt att åka bil för en gångs skull lär ja säga...

"Hittar du?"
"jag trodde DU hitta!!"
Hahaha...
Två blondies på vift... ;)


M letade glasögon och väska...väskor...
Så himla skoj då den tjejen tar mig till butiker jag aaaaaldrig skulle sätta min fot i annars...
Jag kommer aaaaldrig ha råd att köpa nåt där...
Men jag gillar att uppleva! Jag gillar att se andra världar...
Vem visste att man inte behövde resa längre än till Sthlm? ;)

Jag tycker det är roligt att se kostymnissar med fiiiin dialekt som pratar om väskors innerfoder^^
Jag gillar Gucci gummistövlarna!
Jag gillar att det står "Realisation" inne på NK´s butiker...

Vi snurrade runt... Hittade några bröllopsbutiker med...
Jisses... Undrar när en själv får stå där och se ut som en prinsessa i nån utav alla dessa helt underbaaara klänningar...!?

M svettades på bröllopsbutikerna och jag på Gucci och LV...
Hahaha...


Min J kom och gjorde oss sällskap...
Vi köpte sallad och satte oss i en park och åt...
Himla mys... Och gott!
Räk och pastasallad!
M matade fåglarna som satte sig i trädet ovanför oss...
Liiivrädd att man skulle få en bajs i huvudet! :P


Vi mötte upp D och tog en fika i Winterviken... De är vackert där...

In i stan igen och fixa med glasögon...
Har aldrig åkt så mkt bil i stan som då ;D

Hemåt igen... Sammanlagt 12 timmars äventyr!
Hade såå skoj!
<3


Lagom trött igår när ja kom hem...
Skavsår på båda mina lilltår oxå :P


Började skriva pack-och-köpa-lista tills vi ska till Rånö...
Läskigt att J´s lillasyster ringer precis då och har lite frågor :P
Börjar få lite resfeber tror ja...
Hahaha...
Näe, men de ska bli himla skoj! Ser fram emot de som fasen!


Idag har jag solat hos pappa...
Bjöd dom på mat...
Förstörde ett par byxor som jag användt max 2 ggr.
Känns inte helt okej lär ja säga...
Var 2 mm från att börja gråta...
Ska tvätta om dom igen får se om fläckarna försvinner...
Blir så jävla förbannad när tvätten blir skitigare när den tvättats än innan....
Grrrrrrr...


Har kikat på lite inredningssidor på nätet...
Finns så himla mkt fint som ja skulle vilja köpa...
Well well...
Dagen då jag blir rik...
Suck.


Näe.
Va duktig ja varit som uppat 2 dar på raken! :P

Imån ska jag ev till sandviken en sväng...
På torsdag blir det bad med barnen <3

Behöver tanka bilen.
Den plinga till när jag åkte från papps...
Den behöver lagas med.
Jävla helvetes skit biltema.
Hatar.
Näe, ja ska inte skriva nå mera för ja går i taket då.


Saknar min lillasyster.
Har inte träffat henne så mkt som jag vill och som jag tänkt på semestern...
<3


Jag har haft klänning på mig idag.
Den är flera år gammal men jag älskar den!
Den är snögg om man är lite brön ;)


Jao jao.


Fjonkan - Is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0