Regnigt...

...värre ute!

De är en såndär riktigt pyssla-inne-dag idag!

JAg mitt arsel. trodde jag hade allt hemma för bullbak.
Ikke.
De fattas SÅKLART pärlsocker och vaniljsocker...
Iofs så kan man ha strösocker på... De tänkte jag inte på...
Hahaha... sikket snille jag ääär :P
Aja... Vi for la seeee...


Igår så tog jag mig iaf I badet...
Använde duschgrejeset jag fått och de blev jättebra skum utav de!
Nästan så de va lite oljigt med... aaaah...
La en inpackning i håret och låg och njööööt!
Kom UR badet utan problem med...
Hahaha...

Hoppade i pyjamasen, tog en skål med ananas och satte mig och började kolla på Wallanderfilmen kl 21...
Och jag höll mig vaken tror ni?
Näe.
Tog mina saker och gick raka vägen till sängen...
Så jädrans trött!

...sen ringde tfn...
Jaa, jag sov... ;)
Men jag somnade ganska så fort om igen...

Jaa, somnade med blött hår och idag ser jag ut som ett penntroll!
Det står verkligen raaaakt upp! ;D
Sött!


På onsdag it is!
Ska sätta mig ner och skriva en inköpslista...
Yes yes... :)


Vårruset börjar närma sig och jag kan inte gå 50 meter ens utan att känna det i mina benhinnor...
Hahahahaha... Jag har varit lite duktigt iaf och gått på kvällarna...
Men mer måste till...

Fast jag får juh tänka på att jag har gått från flugvikt till elefantvikt sen förra året...
Har inte alls lika många mil i benen heller...
I år är det METER vi räknar... :/
Aja, de ska iaf bli skoj och gött med lite fika efteråt!

Vassen 2010 here i come! :P



För att upplysa er alla så har min finne på hakan vuxit under natten!
Tänk er en vanlig haka och att mer än halva den är en finne! Så äre. hahaha...
Näe, eg äre inte så jävla kul... :P

Näe... Om jag skulle ta och gö nå roligare...
Inte för att de är tråkigt att skriva men ändå...
hohoooo...
Jag gillar att skriva...
OCH mina kära vänner, jag hade rätt bra betyg i svenska! :D
Hahahaha...


Nööö...



Fjonkan - Vill mysa i soffan en dag som denna men vart är min myskompanjon?! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0