Så va julen...

...över...


Julaftonsmorgonen tillbringade jag på jobbet... Gick hem kl 13...
Åkte till BS och firade i år där...
Maten var god och att få se barnen glada och förväntansfulla betyder mkt! <3


Tydligen så hade jag oxå varit snäll... Jag fick mig några paket... :)

Jag fick nåt jag behövde, nåt jag inte behövde, nåt jag gissat att ja skulle få, nånting gott, nåt roligt, nånting fint och nånting i guld ;)

...sen har jag tydligen ett par julklappar till som väntar på mig i olika städer... :)
Spännande!


Igår efter jobbet åkte jag först till katterna och sen in till Gävle...
Ah, jag stannade till i Valbo oxå för att se ifall de hade kvar "Mitt" spel"... De hade dom såklart INTE.
BS m familj, ja alla skulle mysa och sen sova över hos LS och J...
Vi åt makkisar och korv och GISSA om de va gott! Mmm!
Trött på julmaten? :P hehe...

Senare dukades det fram godis, chips, dipp, alkoholhaltiga drycker, ost och kex...
Svull-kväll!
Kikade på Draktränaren... Riktigt mys vare!
Imorse vaknade barnen TIDIGT.
Och eftersom jag hade TUREN att övernatta på soffan så blev jag deras offer...
Jag låtsades sova så länge jag bara kunde...
LITE svårt när Melker kommer med sitt ansikte 2mm från mitt och står med öppen mun över min näsa...
Vafan lixom.
Ljudet av plastklackskor är oxå najs när man helst av allt bara vill sova... hahaha...
Var rätt utskiten och så ingen sovis på det... *gäsp*
Ungar ungar...



Påveägen hem från Gävle svängde jag in i Valbo...
Var såklart tvungen att kolla in REAN...

Hittade mig 2 koftor och en tröja på Gina T.
Sparade 300:-

Sen gjorde jag det igen. Ändå.
Köpte skor på Scorett.
Fastän dom va så jävla snorkiga och dum i huvet där förra gången...
Jag SVOR på att ALDRIG mer handla där....
Men nu va jag väl inte ensam om att köpa reaskor...

Hittade ett par svarta stövletter med kilklack och spännen på sidan...
Riktigt snygga lär jag säga!
OCH *trumvirvel* Jag kunde gå i dom! :D
Sparade 200:-
Jevlar va jag sparat stålars!

Efter skoköpet åkte jag hemåt.
Lr jag svängde in i Viken för att köpa billig LAX^^
Hahaha...
Man lär passa på sa snålkärringen! :P
Så nu har jag halva frysen full i lax...
Aja...
Köpte billig kyckling oxå när ja ändå va i farten...

Märks inte direkt att jag har dåligt m pengar...
Iaf inte om man kollar i min frys iaf! 
Fläskfilé, kycklingfilé, kotletter och lax^^
MMM!

J hade gått igenom min frys när dom va hem och hämtade julklapparna... hahaha...
"Vafan gjorde du i min frys?!"
Visade sig att han va nyfis och ville kolla bara... Hahaha... Knäppo...


Min J och hans IBgang är på cup i Uppsala...
Jag önskade dom precis skitfiske!


Hur kunde ja va så dum att jag la jobb över nyår?
Va tänkte jag med...?
Hade juh varit mysigt att få pussas på tolvslaget...
J får pussas med sin jobbarkompis R istället^^
Och jag får pussas med...?
Jag har inga planer över nyår.
Jobbar kväll, kväll, dag.
Prutt.


Näe, nu måste jag göra nåt åt mitt låga blodsocker...
MAT!


Fjonkan - Ska aldrig skaffa barn... Iaf inte såna som vaknar kl 05 på morron...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0