Rätt värdelöst...

...att jag gick och blev så jädrans förkyld!


Kände mig bara lite småhängig och snorig (snuvig på finare språk) i fredags,...

Hoppade på bussen som jag bokat...
Bussresan ner var dryg...
Kan man säga att de va tur att ja fick sitta bredvid en jag känner?
Snora och snörvla...
Dutta med de där jävla pappret i näsan...


En gammal klasskompis mamma som satte sig bredvid mig...
De va skoj... och Oväntat...
På centralen träffade jag även min gamla klasskompis, de va längesen! :)
Kul!


Jag tillhör dom som aldrig snyter mig offentligt.
Jag tillhör dessutom dom som blir irriterad på folk som inte snyter sig och sitter och drar in -PRECIS så som jag gjorde... Hummm...
Riktigt skoj oxå att bussen var duktigt sen...
Xtra tid på bussen! Yey! näe...


Jag skulle vilja hissa Otrivin Comp!
Och vad jag dissar kan ni juh bara gissa!


Har legat nerbäddad heeela helgen.
Skulle ha hjälpt till med en flytt men J fick göra det själv...
Har varit sådär social som man är när man är sjuk.
Dvs 0%.

Känner ingen smak.
Så hur kul är det då?

Åt makaroner och korv 2 dagar i rad... Spela lixom ingen roll...
Var inte hungrig men va juh tvungen att äta nåt...
Min mage fixar fan inte alvedon ens...
Skitmage.
På ren svenska.

Har träningsvärk i magen för att jag nyst!
Trodde bara man fick de när man hosta... Men om man ligger och nyser så får man samma resultat!
Sån här skön träningsvärk hade jag inte ens när jag gymma...

-Jaa, här har ni en som kan nysa!
Jag nyser aldrig fint...
Jag får typ alltid snor i HELA ansiktet^^


Nu väntar jag på att J hör av sig och säger att han oxå blivit förkyld...
Håller koll på klockan...


2011 måtte väl bli ett friskare år?
Gode Gud, låt mig klara mig från rivsår, skavsår, skärsår och HIV...


...Jag kanske ska byta ut HIV mot lunginflammation istället för de va de grönjävligaste jag varit med om!

Att ja inte tänkte på det! Faen. Hade juh kunna låna några filmer av J... Aja.
Prutt fis och senapsgas.




Fjonkan - Kurerar sig idag!



Ps. Va skoj att jag roade några med tomtearmén! ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0