Poppis...

...spel alltså!


Såg ett spel innan jul, Utan tvekan heter de...
Ångrar att jag inte köpte det då på direkten...
Fasen alltså...
Jag kikade juh i affärerna efter jul - slut. SÅKLART.
Jag har nu tillbringat säkert mer än en TIMME för att hitta skiten på nätet!
Jag har alltså gått igenom VARENDA sida... Antingen så var det helt slut eller så vart de så sablans dyrt med frakten osv.
Hatar sidor där dom inte kan skriva ut vad frakten blir på en gång utan man måste bli medlem FÖRST...


Jag har iaf hittat de nu. Beställde från spelexperten och kom över det hyffsat billigt.
18:- dyrare än vad jag skulle ha fått ge i butik. Det kostar att åka till butiken oxå...
-Och de var med frakt. Sablans dyra frakt ändå...
Ah. De va inte i lager så jag får vänta upp till 10 dagar men då har jag det sen iaf!
Jag har inte speciellt bråttom...
Den som väntar på nå gott...
Jag är glad över min erövring!


Annars då.
Jag har en bättre dag idag. Känns de som.
Jag är glad att jag stod emot igår och inte åkte och shoppade.
Jag brukar kunna göra det när jag mår skit.
Fastän jag inte har råd.
Nu glädjer jag mig BARA över mitt spel.
De kan jag väl få göra?


Jag blir så trött på mig själv när jag mår sådär.
Jag måste fan ändra mig annars så kommer ingen att stå ut med mig.
Ja, inte ens jag står juh ut med mig...
De är juh så ibland är de bara lite prutt och ibland är de mkt prutt...


Idag då.
Ska äta underbar mat. Själv förvisso men ändå.
Ska jobba ikväll och efter det åker jag hem till pappa så jag slipper va själv.
De blir bra.
Jag måste sluta tänka för mkt.
Gjort är gjort nu.
Leave it.


Imån är de ett nytt år.
Ett nytt år med nya spännande äventyr.
Nyårslöfte?
Ja, att alltid göra så gott man kan och vara nöjd med det!
Man är ingen superhjälte...


Jo jag sa varför:
Har jag så mkt snor i näsan fortfarande?
Varför är alltid ETT av mina ögonbrynshår VITT?
Hur kommer det sig att jag är torrare på kroppen i år än tidigare vintrar?
Jag sa varför...


Mina grannar vet inte om att de är lyhört här.
Tydligen.
Det finns många olika sorters sex.
Bajssex, matsex och TYSTSEX tex.
Jag tycker att dom borde testa de sistnämnda.

Hahaha... Nu kom ja på en annan sak...
Ett par som bor i lägenhet i en stad. Jag nämner inga namn.
Hade sett sin granne ha sex i sitt fönster.
Varför gör man så? Idioti.
Jag ska iaf skriva ett anonymt brev...
"Vänligen ha inte sex i fönstret"
/Dina grannar


Jag borde handla idag.
Bröd.
lr kanske äppelmos?
Börja köra gröt igen?
Tråkigt men de vore de bästa.
Köra på med gymmet och diet kanske?
Men då skulle jag behöva ett par träningsbyxor...
Lr nåt.
Ja tänker inte lova nåt.
Aja.

Nu ska jag iaf äta onyttig frukost.
Idag så.



Fjonkan - Gott nytt år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0