Kladdiga...

...små handavtryck i synskonbarns höjd var vad jag hittade nu när jag städade!

Jag saknar och älskar dom jättejättemycke!
Men som jag sa till BS, inte så mkt att jag frivilligt skulle hämta dom nu när jag för en gångs skull har nystädat och fint hemma! ^^
Hahahahahahaha...
<3


Yes. Jag har städat.
Skönt som fan att ha de avklarat!
Jag dammade inte i tvrummet kom ja på... Och de får faktiskt va...
Lr ja, jag har snart städat klart... ska torka i sovrummet bara...
Oj va många de va som ville veta de... :P

Diskat har jag oxå gjort.
De ska juh göras så...

Kom på att Jif va rätt bra i diskhon :P
Städtips.. hahaha...

Uj uj uj :)


Idag fyller kusin P år så grattis till han!
Antar att jag och papps ska åka och fira honom ikväll... 

Ska ta och slänga mig i duschen snart då mina armhålor inte luktar smågodis!

GUD så gott med smågodis!
...fast så säger jag bara för att jag inte ätit lunch.
Tur jag inte har nå hemma...
Haha...


Love the way you lie...
Har gnylat till den låten när jag städat...
OCH: Ja har haft fönstret öppet! ;D
Jaa, jag gnylar när hon tjejen sjunger... inte Eminem... :P


Har kikat lite på kondom08.nu...
Förut kunde man läsa vad kondomerna varit ute på för äventyr... men jag hitta de inte nu^^
Då stod de kondom nr och så berättelsen... :P
Ah... Jag har inte sagt nå annat än att jag har skittaskig humor!
hahaha...
Sånt där kan jag roa mig med...
ha.


Känns skönt att du är på bättringsvägen!
Tänker på dig...


Jahapp.

Näe, om man skulle rota fram nåt att äta...
Yesch...



Fjonkan - Slarvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0