Men vad i hela...

...helvetet VILL DEN??!!

Blev väckt klockan 06.18 av att den där jävla kråkan satt vid mitt fönster igen och PICKADE!
Satte mig upp i sängen och knölade ihop mina långkalsonger som låg på golvet och KASTADE på fönstret!
Idiotjävel...
Vad gör den efter typ 5 sek då tror nu?!
BYTER FÖNSTER!

Så sammanfattningsvis så har jag sprungit runt halvnaken här på morron och jagat fågeljäveln!
Die motherfucker, DIE!
...dåligt galen...


En DÖD kråka är en BRA kråka!!
GRRRRR...


Annars dåå... Jooo, jag hade tänkt ha sovis idag men IKKE...
Börjar inte jobba förens kl 16...
Ska ev sola lite före... Skrev upp en tid iaf... :)

Ska roa mig med att ta reda på disken idag... och Städa!
Det behövs verkligen!
Balkongen är mer städad än lägenheten ;P

Köpte tidningen igår och de stod att de skulle bli massa många PLUSGRADER typ nu snart, i HELGEN!
Och vem är ledig i helgen... Jo, FJONKAN! :D
Wooohooo!

Sa åt J att plocka med sig sina bästaste springskor för fasen va vi ska ut och...gå^^
Jaa, jag tänker då INTE häcka inne om de är finväder!
De är då ett som är säkert!
Jag SKA fixa djävulsbacken, jag SKA!

...Ska ta med mig en påse sten utifall vi ser nån kråka på vägen...
Grrrr...

Fick min deklaration igår!
Inte direkt någon tjohoo-jag-drar-till-Aruba-på-en-gång-upplevelse...
Men fick tillbaka iaf... Och de är jag glad för...
Innerligt tacksam...

Nu är frågan, SPARA... eller SLÖSA?
Är ju rätt vuxen så att spara skulle inte va så jävla tokigt...
Samtidigt som de känns som om ja bara vill sprida de där pengarna runtikring mig!
Frossa i skor och kläder!
Typ.
Hahahahahahaha...
Blev lite exalterad^^

Kanske dax att börja spara... Ja vill juh resa igen...
Dee ee dee jaa vill...


Kom på några roliga felsägningar...

"Mina knölar va kuddiga"
"Vad har du under ruten, blus?"

Hahaha... Knäppt de är när man balar taklänges^^
Varför blir de sådär egentligen...?
Elin? Varför? Finns de nå centra i hjärnan som vänder orden?
TELL ME! :D


Lina: Mmm, den är jättefin... Vi hade den oxå på begravningen...
Hur ja mår... i förrgårkväll va ja ledsen, igår var jag rätt vanligt glad, och nu på morron är jag förbannad över kråkjäveln! Typ :P

LS: Neeh... De va inte alls nån bra kväll... Dagen va okej men de behövs så lite...
De kommer antagligen alltid vara sådär att man bryter ihop för en liten stund och sen kommer tillbaka igen...
<3

Näe... fi faen.
Om man ska ta på sig handskarna och hugga i lite?

Rensade ur förrådet i förrgår och de blev SÅ FINT!
Nu kanske de tom får plats med saker som jag har kvar hemma hos pappa? :O
Skulle behöva ta fram stolarna jag köpte... Fast... De skulle juh ha blivit målade...
Aja... Vi får seee...
Jag SKA ta tag i de där hemma oxå... Jag SKA...

Men nu blir det i alla fall;
FRUKOST!
...ska unna mig av MINA tekakor!

...du kan va lugn J, jag lämnar såklart ½ kvar som du kan få smaka ;)



Fjonkan - prutt, fis och senapsgaaas...


Kommentarer
Postat av: the crow

får mig att tänka på filmen the crow :) mycket bra film!

2010-04-09 @ 08:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0